8 aprilie 2011

Small Haul!

Hello my ladies!

Stiu ca am lipsit din peisaj in ultimele zile dar am avut o saptamana foarte agitata si plina. Deadline-ul pentru licenta se aproprie iar eu mai am o groaza de scris!!!!:((((((
Abia astept sa termin cu toata nebunia asta,simt deja cum ma lasa puterile iar stresul este tot mai mare!Sper totusi intr-un happy end:)

Pentru astazi din pacate nu am realizat un post foarte interesant,vreau doar sa va arat mi-am cumparat/primit in ultima perioada.



  • Flormar True Color Lipstick no.12
  • Golden Rose no.106
  • Golden Rose no.120
  • Oja fotocromatica Blaze/Blue to sierra gold (review cat de curand)


Flormar True Color Lipstick no.12

De foarte mult timp caut un ruj nude cu care sa-mi stea bine.Mereu am avut senzatia ca rujurile nude nu ma avantajeaza,ma faceau sa par ca nu am buze sau mai rau zici ca eram moarta:))
Dar odata ce am descoperit acest ruj,pot sa spun cu mana pe inima ca il iubesc!!!
Este un peachy-nude absolut superb,cremos, foarte hidratant(cum sunt mai toate rujurile de la Flormar). La capitolul rezistenta se comporta foarte bine,rezista cateva ore bune fara sa simt nevoia sa-l reaplic.

In concluzie a devenit unul dintre rujurile mele preferate si nelipsit de la look-urile heavy.

Pret :14 lei




  • Golden Rose no.106
  • Golden Rose no.120

Sunt genul de oje pe care le gasesti la metrou sau orice magazinas de colt.Eu personal le ador,pe langa faptul ca sunt ieftine,au niste culori superbe care rezista eroic 5-6 zile la fel ca oricare alta oja de "fita".
Consider ca investitia in oje scumpe sunt mai mult un moft.Prefer sa investesc in ceva util si cu adevarat bun(cum ar fi un base coat) decat sa dau banii pe oje scumpe care oricum fac acelasi lucru ca si cele ieftine!

Pret: 5 lei



Pensule Elemental Esthetics






Le-am castigat de curand pe pagina de Facebook a celor de pe Makeup-Shop. Am citit multe chestii bune despre aceste pensule ci chiar imi doream sa le incerc. Se pare ca norocul a fost de partea mea iar acum am ocazia sa le incerc.
O sa revin cat de curand cu un review la aceste pensule,pana atunci gasiti mai multe informatii pe blogul lor : http://makeupshopblog.blogspot.com/ dar si pe blogul Adinei sau al Andei


Asta a fost tot pentru astazi,nu inainte de a va intreba daca va place acest gen de postare si doriti sa o fac mai des?

Sa aveti un sfarsit de saptamana excelent!


Ps: Giveaway coming up soon! In momentul in care ajung la 400 de followers pe blog dau start la giveaway,asa ca stay tuned!!!

Pupici
Bye

20 de comentarii:

  1. Rujul arata foarte bine!!
    Sa le folosesti cu placere! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Shopperita: multumesc mult,si tu sa le folosesti sanatoasa:D Am vazut si bunatatile tale:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super.
    Si eu sunt cu licenta la fel:))) pe scurt innebunesc:))
    PS: Abia astept giveaway-ul:*
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Oja Golden Rose 120 are o nuanta superba, reflexe mov, nu-i asa? Cred ca o sa o cumpar si eu ca e prea frumoasa!
    Rujul arata bine deasemenea, pare ca se aseaza bine pe buze. Sa folosesti cu placere tot ce ti-ai cumparat!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa adori pensula de fond de ten. eu am devenit dependenta de ea!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma omorati cu ojele alea fotocromatice. Vreau si eu!!!:))) De unde ai luat-o?

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi plac la nebunie ojele de la Golden Rose! They are awesome! Si ai ataaata dreptate cu rezistenta si comparatia cu ojele de fite...

    RăspundețiȘtergere
  8. Gya: multumesc:)
    Iti doresc multa bafta si nervii tari:))

    te pup:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dia: da,are niste reflexe mov. Este absolut superba oja.

    Multumesc mult de tot:*

    te pup scumpa>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Pinkie: imi doream de foarte mult timp un stippling brush.La o prima impresie imi place,e foarte moale. Astept sa o incerc si apoi o sa-mi fac o parere dar la cate lucruri pozitive am auzit sunt convinsa ca o s-o ador la fel ca tine:)))

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Anda: eu am primit-o pentru ai face un review dar ea se poate cumpara de aici: http://www.oja-blaze.ro/
    O sa revin cat de curand cu mai multe detaliile despre aceste oje fotocromatice.

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Andreea: nu-i asa ca-i superba?? I loveeeee itttttttt<3<3
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Diana: ahhhhhhhh ce ma bucur ca imi impartasesti parerea:)) credeam ca sunt singura care crede asta:D
    Mi se pare stupid sa dau 40-50 de lei pe o oja care face exact acelasi lucru ca si una de 5 lei!!

    te pupic:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce culoare frumoasa are rujul! Si iti vine f bine!

    ♥ Mika

    RăspundețiȘtergere
  15. Bafta gagica..sunt sigura ca o sa te descurci si o sa fie totul f b!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Koko: multumes
    sper sa se termine totul cu bine!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors