28 aprilie 2011

Soft Make-up With Orange Lips! (Request )



Hey ladies!


Nu-mi vine sa cred ce repede trece timpul! Parca ieri ne pregateam pentru Sarbatorile Pascale,iar acum m-am trezit ca deja au trecut si eu nici nu le-am simtit cand....Strange feeling!!!

Anyway! Am primit un request acum ceva timp,un look foarte natural,simplu but with a little twist.
Primul lucru care m-a atras la acest look sunt buzele orange:D Toata atentia la acest look este focalizata pe rujul portocaliu,restul machiajului fiind unul foarte simplu but fresh,glowy chiar!
Ador astfel de look-uri!

Pentru asta aveam nevoie de un ruj portocaliu.De mult mi-am dorit un astfel de ruj dar nu stiam daca o sa-mi stea bine pentru ca sunt destul de dificila la capitolul rujuri. Nu-mi sta bine chiar cu orice culoare si sincera sa fiu nici nu eram dispusa sa dau foarte mult pe un ruj pe care o sa-l folosesc o data si apoi o sa ramana aruncat/uitat prin sertare.
De curand insa,am vazut rujul orange perfect la Anda si mi-am zis :I got to have it!:D
Zi si facut!Am dat o comanda pe Farmasi(caci de la Farmasi este) si bineintales ca nu m-am putut abtine sa nu-mi iau si alte bunatati! I'm a make-up addicted:)))
O sa va arat intr-o postare viitoare tot ce mi-am cumparat in ultima perioada.

Dar hai sa trecem la look-ul despre care vorbeam! Am lungit-o prea mult:D

Inspiratia:




Interpretarea mea:
























Produse folosite:

Pentru ochi:
  • Manhattan Eyeshadow Base
  • Paleta 88 warm
  • Trusa NYX S104
  • Gel liner True Black Costal Scents
  • Burjois Contour Clubbing Waterproof-41 black
  • Mascara Maybelline Colossal Volum' Express
  • Gene false cu aspect dramatic ELF
  • Eyebrow kit

Pentru ten:
  • Smoothing Primer Sephora
  • Fond de ten Vichy AeraTeint Pure /no.35 moyen sand
  • Presses Powder Stay Matte Rimmel London/no.003 peach glow
  • Fraulein 38 Blush Palette

Pentru buze:
  • Farmasi True Color Lipstick 01
  • Luciu de buze Super Glossy ELF / angel












I hope you like it!:)


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye!

PS:Vreau sa fac schimbari majore pe blog si pentru asta am nevoie de un header care sa ma reprezinte dar nu ma pricep deloc in Photoshop:((( Ma gandeam sa organizez un concurs cu aceasta tema! Ce ziceti va incanta?

30 de comentarii:

  1. Foarte frumos te prinde :X Mi-e asa drag sa te urmaresc ca ai un stil foarte curat de a machia si frumos :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Libertat: wow!!multumesc frumos,esti o scumpa:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. iti sta foarte bine cu ruj portocaliu! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai Deea cat de fain e rujull! To die for.
    Ma faceti si pe mine sa-l cumpar :)).
    Plus ca de cand a facut Anda postarea cu Farmasi, cand am ajus in Timisoara direct in Mall la standul Farmasi m-am dus. :))
    Iti sta super, cum zicea si Libertat ai un stil curat, simplu si de efect mare de a te machia.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos! Mi-ai dat o idee grozava :)Rujul e superb!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna.
    Iti sta foarte bine cu rujul orange 01 farmasi.
    Il am si eu dar sincer trebuie sa-mi fac curaj sa-l port. Nu prea merge sa-l port la serviciu dar seara la plimbare sau la o cafea merge.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. CAT IMI PLACEEEEEEEEE !!!!! :x clar trebuie sa il iau si eu ! :)) ma gandeam de ceva timp la un ruj orange dar nu eram prea convinsa ca sa il cumpar. insa acum sunt 100% sigura !!! abia astept sa incerc si eu lookul asta :x

    RăspundețiȘtergere
  8. Chatte: Tnx girl:*:*
    Pt 6 lei cat costa rujul chiar nu ai avea de ce sa-ti para rau daca il cumperi;)
    So...spor la shopping:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Adelina Tomescu:ma bucur sa aud asta!
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Daniela: asa este! E un ruj un pic mai impunator care atrage atentia si pentru job s-ar putea sa fie un pic prea mult. Bine acum depinde si de stilul tau,daca esti mai nonconformista poti sa-l porti in orice moment al zilei;)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Honey Bunny:v-am zis eu ca rujul face totul la acest look:P
    mersi sweety:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Roxi: in stilul asta dai faliment cu mine:)))

    Oricum sincera sa fiu,pe langa culoarea absolut superba,imi place ca este destul de hidratant,nu usuca buzele si rezista cateva ore bune;)
    Pt 6 lei face mai multe decat unul de 30-40 de lei;)
    Te pupic:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-ati facut "pofta" u si Anda de rujurile astea de la farmasi...sunt f tari ♥

    RăspundețiȘtergere
  14. Special K: hihihi;)))
    Eu m-am indragostit deja,desi nu am decat un singur ruj:D dar planuiesc sa-mi cumpar mai multe de la ei.
    Tot ce ma enerveaza este faptul ca nuantele de pe site difera cu mult in realitate. Cred ca cel mai bine ma duc la un stand Farmasi sa le incerc;)
    You should do that to:P
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  15. mi-am luat si eu acum pudra de la rimmel peachy glow si mi se pare foarte deschisa :| vad ca si u ai un ten mediu ca si mine,cand o aplici pe fata nu ti se pare ca iti deschide culoarea fetei?

    RăspundețiȘtergere
  16. PreciousBoutique: eu o aplic intotdeauna cu o pensula mare pentru pudra. Nu folosesc foarte multa pudra pentru ca tenul va capata un aspect incarcat,e suficent o singura trece iar pensula inainte de asta, scutur pensula de excesul de pudra.
    In felul acesta,pudra nu-mi deschide culoarea tenului,pare chiar translucida.
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  17. awsome blog! :) keep up the great work!
    would love your support for mine as well
    xoxo www.misskatatny.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  18. stii cumva care este corai ? nu prea se vad bine nuantele pe site...multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  19. Interpretarea ta e impecabila, ca de obicei!:X
    ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  20. Coco: nu as vrea sa te sfatuiesc prost dar cel mai bine ar fi sa te duci la o reprezentanta farmasi si sa vezi acolo exact nuantele.
    Cele de pe site sunt foarte proaste si nu reflecta realitatea mai deloc.
    Sorry:(

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors