13 mai 2011

Blue & Green Tropical Make-up Look

Hello my ladies.


De 2 zile ma tot chinui sa postez,vroiam sa fac un review al pensulelor Elemental Esthetics dar dupa cum ati aflat deja,platforma blogger nu a functionat.Din cate am inteles de la restul blogeritelor,la unele dintre ele le-au disparut chiar si postarile sau comentariile.Eu nu am patit-o dar le rog pe fetele care s-au inscris la concurs sa verifice daca commentul lor a aparut,daca nu va rog sa-l postati din nou!

Cum spuneam,aveam programat un review pentru voi dar o sa-l las pe alta data pentru ca nu dispun de foarte mult timp in acest moment si nici weekendul asta nu cred ca o sa reusesc sa-l fac.:( Cand aveam eu timp nu mergea blogger-ul iar acum cand merge blogger-ul nu mai am eu timp:)) Poate saptamana viitoare sa fiu un pic mai libera,sper!


In alta ordine de idei m-am gandit sa nu va las chiar asa,fara nici o postare macar cat de mica :D ceva tot trebuie sa va arat:D
Si cum zilele trecute faceam "curatenie" in calculator,am dat peste un machiaj facut acum cateva saptamani dar am uitat complet sa vi-l arat.

Sper sa va placa! Enjoy it.


























Produse folosite:

  • Manhattan Eyeshadow Base
  • Paleta 88 matte
  • Trusa Nyx S104
  • Creion Ada verde (folosit ca baza in centrul pleoapei mobile)
  • Creion Ada albastru (folosit ca baza in coltul extern al ochiului dar si pe waterline)
  • Tus negru Kallos
  • Gene false no name
  • Mascara Avon SuperShock

That was all my ladies,I hope you like it!


Daca aveti intrebari,cereri sau propuneri astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com
Nu uitati sa participati si la concurs!

Pupici
Bye

Ps:sper sa nu ma trezesc maine dimineata cu postul sters!

21 de comentarii:

  1. Ai avut noroc sa nu ti se stearga postarile, eu am pierdut una, ultima:(. Am intelesc ca cele postate dupa data de 11.05, ora 17 au disparut.
    Machiajul este frumos imi plac culorile alese...atat doar ca eu as fi blenduit un pic mai mult trecerea de la galben la verde.
    Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos machiajul! Imi plac mult culorile! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Simi:multumesc:)
    Nu am folosit galben ci un verde crud iar mie personal nu mi s-a parut ca ar mai fi trebuit blenduit dar cine stie,poate n-ar fi stricat un pic mai blenduit;)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea: multumesc:*
    In ultima perioada m-au atras foarte mult aceste culori,dar nu stiu de ce:))

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. I like it and I like it a lot!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb machiajul!!

    Culorile se potrivesc excelent!!
    Super! Imi place mult!

    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. ne place place place!!!!mult de tot!!!e superb,cum ai putut sa uiti sa ni`l arati?:) te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Andra: mai uit si eu:D
    multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Alexandra: mersi:*
    Amelia T: multumesc:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors