8 mai 2011

Easy smokey eye make-up (Tutorial)

Hello girls.


Cum a fost weekendul vostru? Eu am avut un weekend plin dar relaxant in acelasi timp. Am fost si la Cosmobeauty dar in comparatie cu cel organizat anul trecut,m-a dezamagit! Foarte putini expozanti iar cei prezenti erau slabi pregatiti.Nu am vazut nimic special,nici produsele existente acolo nu m-au atras in mod deosebit.Nu mi-am luat decat niste chestii pentru unghii,pensule pentru manechiura si o pila,and that was all!
Recunosc ca eu m-am dus acolo mai mult pentru a afla cat mai multe informatii despre scolile de make-up existente la noi,dar nu am avut de unde alege.Totusi mi-au atras atentia cei de la Kruger Brent si ATCF (Academia de training si coaching de frumusete) infiintata de Make-up artisul Maria Pauna.
Problema este ca au niste preturi cam mari si daca ar fi sa-mi platesc o astfel de scoala vreau sa fiu sigura ca merita investiti acei bani,unde sa am ce invata,sa primesc niste sfaturi profesioniste si de ce nu,sper sa fie si o rampa de lansare pentru mine.
Anyway,inca vreau sa mai studiez"piata",sa ma informez si abia apoi sa iau o decizie.Totusi daca unele dintre voi aveti mai multe informatii legate de scolile de make-up importante de la noi,v-as fi recunoscatoare daca le-ati impartasi si cu mine.

In alta ordine de ideei,cum spuneam weekendul asta a fost unul plin si din acest motiv nu am avut timp pentru un make-up mai elaborat.Totusi m-am gandit sa va arat un smokey eye foarte usor de facut(mine nu-mi ia mai mult de 10 min),care va poate scoate din impas atunci cand trebuie sa plecati la o petrecere si nu aveti foarte mult timp la dispozitie.

Sper sa va placa si sa-l incercati!


TUTORIAL

1.Mi-am conturat sprancenele si am aplicat primer.



2.Cu o pensula mare de blending,am definitivat zona de crease cu ajutorul unui fard in acelasi ton cu nuanta tenului meu.



3.Am aplicat un fard gri sobolan(ce ciudat suna:))) pe toata pleoapa mobila.



4.Cu ajutorul pensulei de blending si a unui fard mai inchis cu 2-3 tonuri decat cel aplicat la pasul 2,am blenduit negrul aplicat pe pleoapa mobila.


5.Ca highlight am folosit un fard ivory with a little bit a shimmery,aplicat sub sprancene dar si in coltul intern al ochilor.



6.Acelasi fard aplicat pe pleoapa mobila,l-am folosit si sub genele inferioare,nu inainte de a folosi o baza neagra pe waterline si smudge-uita bine.


7.M-am folosit si de niste gene false pentru un efect mai spectaculos.


Si asta a fost tot!V-am spus ca nu dureaza mai mult de 10 min si nici nu aveti nevoie de foarte multe produse.Va mai trebuie un ruj nude acompaniat de un gloss and you're ready to party!!











Pentru un efect si mai spectaculos,eu am aplicat si un plic de glitter.(Acest pas este optional!)








PRODUSE FOLOSITE

  • Primer ELF
  • Paleta 88 warm
  • Paleta Nyx S104
  • Eyebrow Kitt Oriflame
  • Gene false cu aspect dramatic ELF
  • Bourjois Contour Clubbing Waterproof/no 41 black party
  • Mascara Power Curl Oriflame
  • Glitter Cream Pallet NYX/no.06 Ice Queen (optional)









Sper sa aveti un weekend linistit in continuare si de ce nu,o saptamana usoara cu mult soare!:P

Astepti sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com sau pe Facebook.


UDAPTE: un filmulet de ieri de la Cosmobeauty(scuzati spatele:))) )Multumesc prietenului meu,el s-a ocupat de poze si de restu.




video



Pupici
Bye!

20 de comentarii:

  1. Frumos machiajul! Cam asa imi place mie sa ma machiez cu mov si blenduiesc cu o nuanta crem-aurie. :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dia: multumesc.
    Asa este,poti folosi o sumedenie de culori si toate vor arata la fel de splendid;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Chocolate: ma bucur ca aud asta;))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumos! Forma ochilor tai e su-per-ba!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce usor pare cand il vad la tine. Usor si de efect! La mine probabil o sa iasa un cur :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexantza: multumesc:* Nu e chiar atat de superba pentru ca am hooded eyes si din cauza asta de multe ori culoarea din crease nu prea se mai vede.
    Poti sa-ti dai seama de lucrul asta si din machiajul de mai sus:cand stau cu ochii normal deschisi,nu se mai vede trecerea de la o culoare la alta.Ar fi trebuit sa ridic culoarea un pic mai sus de pliu dar asta e...mai fac si eu greseli:D

    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca: chiar e usor!!Ia exerseaza mai mult si o sa vezi ca o sa-ti iasa;) Practice girl:P

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu din cate stiu, Kruger Brent ar fi cea mai buna de la noi din Romania...da' mai multe detalii n-am sa-ti dau. Sa-mi zici daca mai afli ceva ca sunt si eu interesata sa-mi iau o diploma someday :P :)) .

    Machiajul imiplace mul, f simplu si de efect :P. Imi pare bn acum ca n-am fost la expozitie, m-as fi ofticat sa nu gasesc nimic:)). pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Koko: asa stiu si eu,Kruger Brent si cea a Giulei Nahmany ar fi cele mai bune la ora actuala insa au niste preturi destul de piperate!
    In curand o sa particip la un workshop de make-up realizat de cei de la Scoala de make-up al Giulei si o sa aflu mai multe detalii.
    Din cate am intales si m-am interesat pana acum aceste 2 scoli costa unde la 3000 de euro pentru un curs de 6-9 luni unde este inclusa si o trusa de make-up cu produse Mac si Make-up Forever.Ar fi convenabil intr-un fel stiind cat costa aceste produse!
    Inca sunt indecisa si vreau sa fiu sigura ca iau cea mai buna decizie;)
    Daca aflu ceva iti spun si tie:P

    Multumesc sweetie:*:*
    Legat de expozitie,la capitolul make-up erau foarte putini expozanti:Malu Wilz,Atelier Paris, Make-up Forever cred si cam atat din ce am retinut eu.
    N-ai perdut nimic,anyway:)))

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Usor de facut si cred ca este purtabil si ziua daca nu aplicam sclipiciul.
    Super!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place mult genul asta de machiaj, dark&smokey! Arata foarte bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Aaah ce dor imi era de smokey-urile tale! ♥
    Stii ca de la tine am invatat prima data cum sa fac un smokey?
    Nush aveai tu pe-aici, sau pe forum ne-ai aratat, un tutorial de smudge si smokey.
    Si de fiecare data cand ma grabesc, dau repede cu un creion, smudge-uiesc, bag repede fard, blenduit si aia e.

    Missed ya btw!
    Puup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ela: asa este! De asta am preferat sa postez ambele variante ca sa va arat ca poate fi purtabil dar in acelasi timp poate fi si o soloutie excelenta pentru o seara mai speciala.

    Ma bucur ca iti place!pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Anca Buzea: multumesc,si eu ador genul asta de make-up si cred ca prinde pe oricine:)

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Chatte: wow!!!Serios? N-am stiu ca de la mine ai invatat. Chiar ma simt onorata si ma bucur ca vad ca tutoriale mele sunt utile si va ajuta! That means a lot to me <3

    Imi aduc aminte ca am postat acel tutorial si pe forum dar e si aici pe blog and I miss you to>:D<
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors