26 mai 2011

Giveaway winner!

Hello girls!


A sosit momentul sa anunt castigatoarea Giveawayul pe care l-am organizat cu mare drag!
Mi-a facut placere sa citesc raspunsurile voastre unele chiar m-ati surprins,dar daca ar fi sa ma intrebati pe mine ce as lua pe o insula pustie ca produs de ingrijire,probabil ca ar fi un gel de dus pentru ca as putea sa-l folosesc si ca sampon in situatii de urgenta:)))

Am avut 96 de participari valide and the winner is..............




JULIE




FELICITARI!!!!!!!!!

Ai la dispozitie 48 de ore incepand din acest moment,sa-mi trimiti un mail daca nu ma voi simti obligata sa aleg alta castigatoare!

Iar voi fetelor sa nu fiti triste,cat de curand o sa revin cu o noua surpriza pentru voi asa ca stati pe aproape!



Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye!


PS: Mi-am instalat si eu sistemul disqus,daca aveti ceva probleme sau nelamuriri in privinta lui nu ezitati sa ma intrebati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors