22 mai 2011

Love it/Leave it :Elemental Esthetics Make-up Brushes

Hello ladies.


M-ati dat disparuta nu-i asa??:))) Ei bine nu,nu am disparut doar ca am fost foarte ocupata in ultima perioada si inca o buna bucata de timp voi continua sa fiu la fel de ocupata:D
Am intrat in sesiune,licenta bate la usa iar eu nu am terminat-o:((((( va dati seama ce stres e pe mine nu?

Dar nu vreau sa ma plang,trebuie sa ma mobilizez si sa gandesc pozitiv,iar totul se va termina cu bine!

Astazi m-am decis sa va vorbesc despre pensulele Elemental Esthetics a celor de pe Makeup-shop.ro
Eu detin Face Kit #1 (Contour Brush,Powder Brush si Stippling Brush),le am de peste o luna de zile si trebuie sa recunosc ca fac parte din rutina mea zilnica de make-up.



Sa le luam pe rand:

Contour Brush




Ce spun producatorii:

Pensula pentru contur #CB04 este destinată aplicării fardului de obraz în zona pomeţilor. Având înclinaţia perfectă, te va ajuta să obţii întotdeauna rezultate excelente. Pensula a fost creată de câţiva dintre cei mai renumiţi makeup-artişti din Statele Unite oferindu-ţi o acoperire uniformă cu fiecare aplicare. Părul virgin de capră, cu vârfuri subţiri este folosit pentru a ne asigura că pensula se va comporta întotdeauna ireproşabil, chiar şi după multe utilizări. Deşi nu a fost gândită în acest scop, părul moale, de dimensiuni mari poate fi folosit şi pentru aplicarea pudrei. Astfel vei putea crea o suprafaţă netedă ce împiedică formarea de cute.

Păstraţi-vă pensulele în stare bună şi preveniţi acumularea de bacterii prin curăţarea lor o dată la 2 săptămâni. Puteţi folosi un lichid special pentru curăţare pensule, un şampon pentru păr delicat sau pur şi simplu apă şi săpun. După spălare aşezaţi pensulele pe un prosop curat pentru a se usca. Spre deosebire de pensulele din nailon, cele din păr natural pot fi folosite un timp îndelungat dacă sunt curăţate regulat fără a deveni aspre sau rigide.BRAND: Elemental Esthetics - USA

Parerea mea:


Desi nu obisnuiesc sa vorbesc despre ambalaje,aceste pensule mi-au atras atentia prin design-ul lor cute dar si profi in acelasi timp.Perii sunt foarte moi,placuti la atingere si nu si-au pierdut forma si finetea dupa spalare.
Facand o comparatie cu pensula de la Elf(pentru ca stiu ca foarte multe dintre voi o aveti),aceasta pensula este perfecta pentru conturarea pometilor.Imi ofera stabilitatea de care am nevoie pentru a aplica produsul acolo unde trebuie,il intinde uniform lasand la final un aspect foarte natural.
Merge foarte bine si pentru aplicarea blush-ului insa eu o prefer pe cea de la Elf ,fiind ceva mai mica si ca dimensiune a perilor dar si ca latime.In felul acesta blush-ul este aplicat fix pe pometi iar apoi vin cu cea de la Elemental Esthetics si blenduiesc pentru un aspect cat mai natural.


Powder Brush




Ce spun producatorii:


Pensulele CB01 Elemental Esthetics pot fi folosite pentru orice tip de pudră: pulbere, minerală sau bronzanta. Pensula pentru pudră este de obicei una pufoasă, cu un mâner lung şi peri din păr de capră denşi şi moi. Sfaturi de utilizare: înmuiaţi pensula în pudră, rasuciti, apoi loviţi-o uşor de marginea recipientului pentru a o scutura de pudră în exces. Pentru a obţine o acoperire cât mai bună folosiţi mişcări circulare.

Păstraţi-vă pensulele în stare bună şi preveniţi acumularea de bacterii prin curăţarea lor o dată la 2 săptămâni. Puteţi folosi un lichid special pentru curăţare pensule, un şampon pentru păr delicat sau pur şi simplu apă şi săpun. După spălare aşezaţi pensulele pe un prosop curat pentru a se usca. Spre deosebire de pensulele din nailon, cele din păr natural pot fi folosite un timp îndelungat dacă sunt curăţate regulat fără a deveni aspre sau rigide.BRAND: Elemental Esthetics - USA


Parerea mea:


Este o pensula normala pentru aplicarea pudrei,perii sunt la fel de moi si placuti la atingere si nu si-au pierdut forma initiala dupa spalare desi la inceput au cazut destul de multe fire si abia dupa a 3 a sau a 4-a spalare,au incetat sa mai cada.
Eu o utilizez atunci cand folosesc o pudra compacta desi producatorii spun ca merge si pentru pudra minerala,mie personal nu-mi place sa aplic pudra minerala pulbere cu aceasta pensula,nu-mi place aspectul final,pentru asta am pensula kabuki.
In poza de mai jos vreau sa va arat diferentele dintre pensula Elemental Esthetics si restul de pensule cu care obisnuiesc sa aplic pudra.
Diferentele sunt destul de mari,cea de la Elf este mai rotunda,are perii dispusi in cerc,pe cand cea de la Elemental Esthetics este mai lata cu perii dispusi intr-o forma mai ascutita( scurti la baza si lungi in varf) la fel ca si pensula de la Ecotools doar ca aceasta este mult mai mica.

(click pentru marire)



Stippling Brush





Ce spun producatorii:

Pensula pentru stippling Elemental Esthetics este alcătuită din două tipuri de păr. Perii mai lungi şi albi sunt realizaţi din păr sintetic, iar al doilea set este din peri naturali de capră. Acest tip de pensulă se recomandă pentru aplicarea produselor de machiaj sub formă lichidă sau cremoasă. Înmuiaţi uşor perii albi ai pensulei în produs, iar apoi folosiţi doar vârfurile pentru a puncta, sau tampona produsul pe pielea dumneavoastră. După aceasta, apăsaţi puţin mai mult pensula în produs pentru a folosi vârfurile perilor negri, repetând apoi modul de aplicare.

Păstraţi-vă pensulele în stare bună şi preveniţi acumularea de bacterii prin curăţarea lor o dată la 2 săptămâni. Puteţi folosi un lichid special pentru curăţare pensule, un şampon pentru păr delicat sau pur şi simplu apă şi săpun. După spălare aşezaţi pensulele pe un prosop curat pentru a se usca. Spre deosebire de pensulele din nailon, cele din păr natural pot fi folosite un timp îndelungat dacă sunt curăţate regulat fără a deveni aspre sau rigide.BRAND: Elemental Esthetics - USA


Parerea mea:


Am ajuns si la pensula mea preferata.De mult imi doream o astfel de pensula,eram curioasa sa o incerc mai ales ca peste tot am auzit numai cuvinte de lauda.
Ei bine,nu ma mir de ce este atat de iubita,pentru mine a devenit,clar,favorita mea!De cand o am o folosesc zilnic si de fiecare data cand ma uit la final in oglinda ma intreb de ce nu mi-am cumparat o astfel de pensula mai devreme??!
Eu o folosesc pentru aplicarea fondului de ten lichid ,imi place ca pot realiza cu aceasta pensula puterea de acoperire pe care mi-o doresc,in functie de nevoile din ziua respectiva.
Fondul de ten se aplica uniform,nu lasa urme ca pensulele clasice pentru fond de ten,lasand la final un finish natural.
Am observat ca si timpul alocat aplicarii fdt este unul mult mai scurt pentru ca acopera o suprafata destul de mare.Prima data prin miscari de tamponare aplic fondul de ten pe toata fata apoi revin cu miscari circulare pentru a blendui totul si gata,este foarte simplu de folosit si incredibil de moale chiar daca are in compozitia ei are si peri sintetici.


In concluzie,eu sunt foarte incantata de aceste pensule,ma bucur ca le am si le recomand tuturor fetelor atat incepatoarelor cat si celor mai avansate in materie de make-up.
Din punctul meu de vedere aceste pensule ar trebui sa fie nelispsite din trusa unei femei si aici nu ma refer la brand neaparat ci ca functionalitate.

Pretul acestui Face Kit este de 68 de lei insa pot fi cumparate si separat si le gasiti aici.

Disclaimer: aceste pensule nu fac parte dintr-o campanie de promovare,nu am fost obligata sau platita sa fac un review insa am simtit nevoia sa va impartasesc parerea mea sincera si obiectiva.



Pupici
Sa aveti o Duminica excelenta.
Bye!

Ps:nu uitati sa participati la concurs,mai aveti 3 zile la dispozitie!

12 comentarii:

  1. Si mie imi place si cea de stippling si cea de contur!:X
    Puup!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu l-am comandat, abia astept sa ajunga! am deja pensula stipple, dar mi se pare ca nu se intelege cu Colorstay-ul meu, lasa urme, si acoperirea mica, asa ca o folosesc pentru blush...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim: Colorstay acoperire mica??? poate nu o folosesti cum trebuie:-??
    Dupa ce ai tamponat pe fata fdt blenuieste bine,bine pana nu mai raman urme sau ai putea sa pulverizezi apa termala pe pensula inainte si in felul acesta Colorstay-ul nu se mai usuca asa de repede si ai timp sa-l blenduiesti.
    Incearca si varianta asta,poate o sa-ti placa la final rezultatul.
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. le.am comandat pe cele pentru ochi si una pt fdt ten,spippling one :) le astept cu sufletul la gura ....
    de pudra si blush nu am nevoie deocamdata pt ca le am pe cele de la tine,cele eco
    sunt atat de fineee,multu' :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place mult cea de stippling :P pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie nu-mi plac pensulele EE. Poate daca nu pupam pensule Sigma mi-ar fi placut. Prefer sa pun cativa lei in plus la pret si sa-mi iau Sigma, totusi.
    Nu mi se par mai calitative decat cele ELF care au un pret mult mai mic.

    Si eu am EcoTools. Sunt extraordinar de moi si catifelate. :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragonfly: de cele pt ochi nu ma pot exprima insa cea de stippling clar ai facut o alegere buna,din punctul meu de vedere.
    Ma bucur ca iti plac cele de la Eco,sunt incedibil de moi,nici nu se pot compara la acest capitol
    pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Special K: Glad to hear that :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Chocolate: n-as putea sa fac o comparatie intre EE si Sigma pentru ca deocamdata nu detin aceste pensule dar sunt convinsa ca cele de la Sigma sunt net superioare.
    Iar cele Elf da,cu mici diferente intre ele as putea spune ca sunt cam la acelasi nivel.
    Nu stiu cum e cea Stippling de la Elf in schimb,insa asta de la EE mie imi place foarte tare.

    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Andreea pacat ca ti-ai scos disqus-ul.. am intrat in seara asta si a mers.. s-a incarcat 100%.. deci era o problema a site-ului.. te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Miuri: ma enervase prea tare:))) hai ca o sa-l instalez maine din nou,sper sa mearga!!!
    pupici si ms mult:*:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors