10 mai 2011

New Giveaway!

Hello girls!


A sosit momentul pentru un nou giveaway. Sper sa va placa premiul si sa participati intr-un numar cat mai mare.

Inainte de a va spune in ce consta acest premiu,trebuie sa mentionez ca toate produsele din acest giveaway sunt cumparate de mine si sunt NOI!

And now the prize:



Ce consta in:
  • Aloedermal Anti-Wrinkles Cream de la ESI (produs bio,100%natural) 30ml/detalii aici
  • Eau de Parfum REFAN/ I LOVE LOVE- Moschino 20ml
  • Plante decorative cu aroma de Jasmine de la Aroma Land
  • Super Glossy Lip Shine SPF15 de la ELF /no.Honey Do
  • Soft Liner for lips and more de la BEYU/ no.548
  • Gentle milk cleanser de la Avene 25ml
  • Cercei colorati


Ce trebuie sa faceti pentru a castiga acest premiu:
  1. Sa dati "LIKE" paginii mele de Facebook (o gasiti in coltul din stanga sus al pagini sau aici )
  2. Sa lasati un comentariu cu numele vostru,cu care ma urmariti pe Facebook si raspunsul la intrebarea : Daca ati fi pe o insula pustie care este produsul de ingrijire pe care l-ati lua cu voi? (subliniez produs de ingrijire,nu de make-up)
Cine nu respecta aceste reguli este descalificat!


Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul site-ului random.org

Consursul incepe astazi 10 mai si se incheie pe data de 25 mai orele 23.59.


Succes!

93 de comentarii:

  1. Te urmaresc ca Anca Buruiana :)

    Cred ca as lua un sampon sau un gel de dus. Nu vreau sa devin putitonium 3000, sa moara mustele cand zboara in jurul meu. Desi cred ca ar fi folositor :)) Oh si sa faci bubbles in ocean! Priceless!

    Cred ca m-am uitat la prea multe filme :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Te urmaresc pe facebook ca Ramona Dinescu si clar as lua un sampon:)) am o manie cu parul:D Il spal odata la 2 zile,si nici macar statul pe o insula pustie nu m-ar impiedica:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!
    Am dat like paginii tale de FB cu numele Anca Georgescu.
    Produsul de ingrijire pe care l-as lua pe o insula pustie ar fi crema mea hidratanta de fata cu SPF, pentru ca oricum am deja multe alunite pe fata :p si nu ma pot desparti de ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te urmaresc pe FB cu numele de Suatean Luiza.
    Daca as fi pe o insula pustie,as lua cu mine o crema pt protectie solara,pt ca am pielea f sensibila si ma ard repede la soare:)

    RăspundețiȘtergere
  5. hello.te urmaresc cu numele de mada madalina pe facebook.pff as lua cu mine pe insula o crema hidratanta de fata:X

    RăspundețiȘtergere
  6. buna , te urmaresc cu numele de Maria Mariuca
    Pe o insula pustie nu as pleca fara gel de dus :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  7. hey.
    Cu siguranta as lua cu mine o crema cu SPF 30, din cate am vazut ce poate face o simpla expunere la soare m-am invatat minte :P
    Te urmaresc pe Facebook cu numele de Roxanna Bella. Te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna.Te urmaresc pe Facebook cu numele Balaban Laura.Cred ca daca m-as afla pe o insula pustie , as vrea sa am cu mine o crema pentru fata , oricare ar fi ea , ar fi binevenita.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te urmaresc cu numele Ioana Verdes.
    Fara doar si poate as lua cu mine o crema de corp cu factor de protectie ridicat

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna deea !! :* un giveaway draguutz ;x
    Te urmaresc cu DyA (Diana) Nicolae
    Daca as fi pe o insula mi-as lua o solutie 2 in 1 Demachiant cu lotiune tonica. dia.1989@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ! Te urmaresc pe fb cu numele Alexandra Vasile. Hm, dificila rau alegerea :)) cred ca as lua un gel de dus pentru ca l-as putea folosi si pe post de sampon.

    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  12. te urmaresc pe fb cu numele verrucktes kind.
    Eu mi`as lua o crema hidratanta .!
    te pup.[mail verrucktes_kind@yahoo.com ]

    RăspundețiȘtergere
  13. buna
    te urmaresc pe facebook cu num d irina gabrielle
    dk as fi pe o insula cu singuranta as lua crema pentru protectie solara pt k sunt alba k branza si dupa fiecare expunere la soare devin precum racu si ma ustura rauu auu:D
    te pup
    e mail: i_irina_g@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. buna, te urmaresc pe fb cu numele Crinutzz
    eu as lua cu mine o lotiune/ crema cu protectie solara:)
    email:crn.crinutz@yahoo.com
    t pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am dat like cu numele de Coco Mady
    Grea alegere...as lua cu mine pe o insula pustie un gel de dus.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna,
    te urmaresc prin GFC (Camelia Andrasescu)
    Am dat like paginii de FB (Adriana Camelia Andrasescu-Scrieciu)
    Si eu mi-as lua tot o crema hidratanta.
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Te urmaresc pe facebook cu numele de Alina Vrinceanu( disguised.marionette@yahoo.com). Daca as fi pe o insula cu mine as dori sa am o crema de corp cu miros de vata de zahar.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna:)
    Am dat like cu numele "BynNa BeIb"
    As lua o crema pentru fata dar sa aiba protectie solara peste 50!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Cred ca cel mai important produs ar fi...demachiantul. Mai ales ca eu am probleme cu tenul.
    Numele meu pe facebook este: Deea Lore.

    RăspundețiȘtergere
  20. Te urmaresc cu Irina Ulesan,
    Ce as lua cu mine pe o insula pustie? O crema de fata si corp protectoare impotriva razelor de soare.
    O zi buna...
    irina_ulesan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut,
    Te urmaresc pe Facebook cu numele Livia Elena.

    Primul produs de ingrijire care mi-a venit in minte a fost uleiul de cocos, fiindca il poti folosi ca hidratant atat pentru fata, corp, dar si pentru par. Daca stau totusi sa ma gandesc, as gasi destule nuci de cocos pe-acolo pe insula :)
    Cred ca pana la urma as lua cu mine un gel de curatare pentru fata ca sa nu ma trezesc cu acnee de la caldura :)

    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna!
    Am dat like paginii FB (Ionela Rotaru). Sunt abonata la postari noi prin email: yoggy82@...
    Pe o insula pustie as lua cu mine o lotiune hidratanta cu SPF.

    RăspundețiȘtergere
  23. Helloo !!!

    Te urmaresc pe Holy Facebook cu numele:daniela maria

    Produs de ingrijire? Categoric o crema cu SPF fara numar...cred ca e cea mai practica alegere

    Merci !

    RăspundețiȘtergere
  24. Numele de pe FB: Alina-Florentina Dumitrașcu
    Daca as fi pe o insula pustie as lua cu mine un sampon maaaaaareeeee pe care sa-l folosesc mult timp si ca sampon si ca gel de dus.
    Multumim pt ocazie!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna Deea, te urmaresc pe fb cu numele Mirela Siminiuc.
    Pe o insula pustie mi-as lua cu siguranta o crema pentru protectie solara, pentru ca vreau sa ma bronzez uniform si mai ales sa ma protejez de ultravioletele prea violente :)

    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna!
    Am dat like pe fb (Daniela Mihai Soare)...eu mi-as lua cu mine crema de fata. Da, neaparat sa aiba si SPF mai mare de 15!
    Cele bune din partea mea, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna Deea!
    Am dat like pe fb (Otilia Iulia)...pe o insula pustie as lua clar un gel de dus sau un sampon, in orice caz ceva de curatat!
    Fain concursul, felicitari :*:*

    RăspundețiȘtergere
  28. Daca ar fi raman pe aceea insula, mi-as alege o crema super hidratanta cu ulei de masline.
    Like facebook: Ana Panait

    RăspundețiȘtergere
  29. fb oprea cami ...eu as lua un unt de corp , o lotiune , o grasime...de caine...orice , am o piele f uscata si apa si soarele m-ar termina ...pentru corp si par , e de ajuns ...apa !!!

    RăspundețiȘtergere
  30. buna!
    te urmaresc cu adelynush87 iar pe facebook cu Lavinia-Adelina Calin.
    Initial a-si zice ca as lua o crema cu SPF mare dar fiind pe o insula pustie, aleg un sampon.

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna
    Te urmaresc pe FB cu numele Cimmone Elly...
    Eu as lua cu mine crema de corp intens hidratanta care sa contina si SPF daca se poate:d...pentru a avea o piele frumoasa si cat mai hidratata:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Deea,ti-am dat like pe fb cu numele Cora Dia
    nu m-as putea desparti de crema mea de corp
    te pup si keep up the great work!

    RăspundețiȘtergere
  33. UUU! Nice giveaway! Te urmaresc pe FB cu numele Andreea Ioana Dicu.
    Daca as naufragia pe o insula pustie si n-as mai avea nici o sansa de intoarcere in lumea civiliata, cred ca mi-as lua de pomana orice produs. Insa daca as sti ca dupa o saptamana/luna m-ar salva cineva, atunci mi-as lua un sampon...si as incerca sa stau doar la umbra, ca sa nu ma ard prea rau.

    RăspundețiȘtergere
  34. te urmaresc ca Diana Anca... de cand l-am descoperit nu m-as putea desparti de Effaclar Duo

    RăspundețiȘtergere
  35. FB: Cristina Popovici
    Eu mi-as lua o crema de galbenele - buna la toate :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna Deea!

    Te urmaresc pe Facebook cu Mona Croitoru. Eu as lua cu mine o crema cu spf.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  37. Am dat like cu numele Cristina Dragnea.
    As lua cu mine o crema mare de corp cu factor cat mai mare de protectie.

    RăspundețiȘtergere
  38. hei!
    sunt un now follower pe FB cu numele Irina Hugeanu.
    pe o insula pustie cu siguranta mi-as lua crema pentru protectie solara! Cu SPF cat mai mare :)

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna, te urmaresc pe Facebook cu numele de Nikoll Nikoleta.
    Produsul de ingrijire pe care l-as lua cu mine pe o insula pustie ar fi Crema de zi cu protectie solara.

    RăspundețiȘtergere
  40. Am dat like cu numele Madda Ilade.:D
    Pe o insula pustie as lua cu mine o crema cu factor de protectie solara 50.

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  41. Hey! Am dat like pe facebook cu numele Vasilache Andreea.
    Pe o insula pustie as lua un sampon&gel de dus din gama de copii. E un singur produs, nu doua, care are 2 intrebuintari ( 2 in 1 ca cafeaua :)) Mi-ar fi folositor cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  42. Hello!
    Pe FB am dat like sub numele de Stephanie Stanciu.
    Bineinteles ca as lua o crema cu protectie solara..cat mai mare!!

    Thanks :*

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna!

    Te urmaresc pe Facebook cu numele Deer Deea.
    Daca ar fi sa iau doar un produs de ingrijire pe o insula pustie acela ar fi cu siguranta samponul.

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna!
    Te urmaresc pe FB cu numele de Oana Emilia.
    Pentru ca am pielea foarte sensibila si stiu ca ma "prajesc" foarte usor cand ma expun la soare, as lua cu mine o crema super hidratanta cu factor de protectie 50+ (adica o crema pentru bebelusi;)).

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  45. buna. numele cu care am dat like: andreea tudor

    pe o insula pustie as lua cu mine deodorantul solid hidratand :D de ce ? pentru ca soare provoaca transpiratia si fara deodorant nu as putea trai. l-as folosi si ca sa imi hidratez pielea dar nu stiu cat mi-ar ajunge.
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  46. Salut!
    Am dat like pe FB cu numele Augusta-Diana Crisan. Pe o insula pustie as lua cu mine o crema cu aloe vera in compozitie, pentru proprietatile hidratante si cicatrizante.
    Te felicit pentru machiajele frumoase si iti doresc o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna!
    Te urmaresc pe FB cu numele de Patrascu Adelina.
    Pe o insula pustie cu siguranta as alegele o crema cu factor de protectie +50 :))

    RăspundețiȘtergere
  48. Te urmaresc sub numele de Sabina Lestie pe FB

    Pe o insula pustie in mod sigur as lua cu mine un produs 2 in 1: sampon si gel de dus.As turba sa miros urat,nu m-as suporta si m-as sinucide:))

    RăspundețiȘtergere
  49. Hei! :* ce dragut din partea ta sa faci acest giveaway :*
    Pai.. fiind vorba de o insula categoric as lua o crema cu spf pt ca ma inrosesc ca un rac la soare :)) Stii doar cat sunt eu de alba :))
    Te urmaresc pe FB cu numele Roxana-Elena Ionica.
    pupiii >:D< :*:*

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna!
    Pe facebook sunt Alexandra Popa.
    Pe o insula pustie as lua cu mine o crema hidratanta, si anume cea cu spirulina, pt ca o pot folosi si pt fatza si pt corp, iar eu am pielea uscata
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  51. Hei, amazing giveaway. Eu as lua cu mine pe o insula pustie o crema pentru protectie solara, mai ales ca eu nu pot sa stau mult timp la soare pentru ca ma inrosesc ca racul si dupa aceea ma ustura pielea :(.
    facebook : Popa Elena-Alina.

    RăspundețiȘtergere
  52. Hey, super giveaway :D. Ador cerceii :X

    Facebook: Adina Helen Florescu
    Pe o insula pustie as lua cu siguranta o crema cu SPF foarte ridicat. Astfel, imi pot proteja si hidrata pielea in acelasi timp :).

    Pupici si multumim pentru oportunitate!

    RăspundețiȘtergere
  53. te urmaresc cu numele de andreescu raluca
    eu mi-as lua cu mine sapun..ca apa e destula..apa si sapunul fac minuni

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna te urmaresc GFC ♥ Ancuu ♥
    Cu siguranta o crema de corp,am pielea foarte uscata nu as suporta sa stau fara hidratare:d
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna!
    Facebook: Alice Ayres
    As lua cu mine pe o insula o crema de protectie solara pentru corp si fata. Imi imaginez ca o sa fie muult soare si nu as vrea sa imi ard pielea. :D

    RăspundețiȘtergere
  56. Facebook Violeta Ancuta scz am uitat sa precizez:)

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna!
    Am dat like: Adde Apostrophe.
    E-mail: a.stufff@yahoo.com
    As lua cu mine o crema pentru protectia solara.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  58. Hey!
    Am dat like pe facebook cu numele de matei elisabeta lizy
    e-mail: sweety.lizy@yahoo.com
    Hmm...as lua cu mine lotiunea tonica (nu pot trai fara ea)

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna, am dat like cu Raluca Stere.
    Cu siguranta as lua cu mine o crema cu SFP.
    E-mail: urban_girl_raluck@yahoo.com
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  60. buna !...Te urmaresc cu numele Fildan Cristina...As lua cu mine cu siguranta o crema cu spf maaare ca sa nu ma arda soarele si inca alte cele, gen sampon si balsam fara de care nu pot trai ...Email: christinutza_fyldan@yahoo.com ...Kisses :*

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna!
    Facebook: Cristiana Mitran.
    Hmm....pai o crema de fata cu SPF 50 :))) cat mai mare...
    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna,
    Te urmaresc pe Facebook cu numele Georgiana Mirela.
    Produsul de ingrijire pe care l-as lua cu mine ar fi clar un sapun pe care l-as folosi pentru igiena pielii si parului deopotriva.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna, foarte frumoase cadourile!
    te urmaresc sub numele de Corina MAria , am dat like de f.mult timp
    Daca as fi pee o insula pustie , as lua la mine o lotiune hidratanta. Am pielea foarte uscata pe maini,picioare , tenul la fel - uscat...

    RăspundețiȘtergere
  64. Heey!
    Te urmaresc pe facebook cu Aetana Smatjk
    Pe o insula pustie mi-as lua un sapun, eventual o lada intreaga :-/

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna! am dat like cu numele Di Ana.
    Pe o insula pustie cu siguranta as alege sa iau samponul! :)) nu suport sa nu-mi spal parul la minim doua zile, se ingrasa si devine foarte uleios.
    apropo, un giveaway suuuuper!
    Te pupic!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  66. gfc:outta_my.head.
    pe o insula pustie , claar mi.as lua un gel de dus.:))) si un sampon, micuuutz daca se poate :D

    RăspundețiȘtergere
  67. Am dat like (nume: Mana Mariana)
    Pe o insula pustie as lua un gel dintr-acela 2 in 1: si sampon si gel de dus.

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna te urmaresc pe FB cu numele de oldovan cristina.
    Pe o insula pustie as mi-as lua crema hidratanta cu factor de protectie minim 30 :))

    RăspundețiȘtergere
  69. Buna!
    Te urmaresc pe facebook cu numele de Bianca Ioana.

    Produsul pe care l-as lua cu mine pe o insula pustie ar fi o crema cu protectie solara,mi se pare cel mai potrivit produs; este foarte important sa ne protejam tenul de razele UV.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  70. te urmaresc cu numele: Buricul Pamantului

    si as lua cu mine o crema hidratanta pentru fata pentru ca mi se usuca tenul ceva de speriat :|

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna!
    Te urmaresc pe facebook cu numele de Madalina Alexandra Vicol
    Pe o insula pustie as lua cu siguranta un produs cu SPF 50 pentru protejare, mai ales ca este o insula pustie, in consecinta mult soare :D

    RăspundețiȘtergere
  72. Hello,
    Arice InChains pe facebook.
    mi-as lua un sapun sau un gel de dus, clar.

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna, DEEA!
    Am dat like pe FB (Cristina Drosu), iar prin GFC te urmaresc cu numele Cristina.
    Pe o insula pustie as lua cu mine crema de fata, pentru ca tenul meu se usuca destul de repede.
    Felicitari pentru giveaway! Este superb!

    RăspundețiȘtergere
  74. Hey, Deea! :*
    Facebook: Marin Elena.
    Pe o insula pustie, as lua cu mine o (galeata de) crema hidratanta pentru fata, cu FPS, eventual si cu virtuti antiacneice :D Cu igiena zic eu ca m-as descurca fie si doar cu apa, exfolierea as realiza-o cu nisip fin, iar pielea corpului as ingriji-o cu lapte de cocos... :))
    Multumim! :*

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna Deea,
    Pe Fb te urmaresc cu numele Ana Maria, e-mail: crazi_hito@yahoo.com iar pe insula as lua cu mine crema de corp pt piele uscata +spf :) Restul probabil ar fi handmade :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna,!
    Facebok: Andreea eea
    Daca as fi pe o insula pustie,as lua crema hidratanta si cu factori de protectie uv 50+, cu celelalte necesitati, ne folosim de ce ne ofera natura,hihi.

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna,Deea!
    Nume facebook: Bianca Matei
    Mi-s lua o crema pentru protectie solara (una hidratanta in acelasi timp),am avut eruptii din cauza soarelui si mi-e cam frica de razele lui acum,mai ales ca am si alunite :-s
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  78. Buna!!!!
    Nume facebook-Madalina Bot
    Daca ar fi sa iau cu mine, pe o insula pustie , un singur produs de ingrijire as lua un deodorant:D

    RăspundețiȘtergere
  79. buna Deea.
    pe Facebook am dat like ca Anca Serban.
    pe o insula pustie cu siguranta as lua cu mine o crema hidratanta pentru corp pentru ca am pielea foarte uscata.
    multumim pentru giveaway! :*

    RăspundețiȘtergere
  80. Greu de decis....as lua din fiecare cate putin, dar ....o crema pt.corp as lua, una pe care as fi tentata clar sa o aplic si pe fata:))))!!! Catalina Oprea

    RăspundețiȘtergere
  81. Te urmaresc demult cu Marie Jolie :).
    Produs de ingrijire pe care l-as lua cu mine pe o insula pustie sigur ar fi o crema de corp cu SPF 50 ca sa o pot folosi si pt ten. :D

    RăspundețiȘtergere
  82. Laura Laura (Laura)20 mai 2011, 10:16

    Buna Deea! Ti-am dat like pe Facebook cu numele Nicoleta Laura.
    Pe o insula pustie mi-as lua o crema de plaja, ca sa nu ma ard prea tare. :D

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna
    Te urm pe facebook:Amelia Ruxandra
    Ce as lua cu mine pe o insula, ar fi o crema de corp cu SPF ridicat!:)

    RăspundețiȘtergere
  84. Ioana Gheorghita20 mai 2011, 17:56

    Buna! am dat like paginii tale de Facebook,cu numele Ioana Gheorghita. Pe o insula pustie,as lua cu mine o crema hidratanta cu protectie solara,pentru fata si corp.

    RăspundețiȘtergere
  85. Ti-am dat like cu numele de Ciobotaru Ramona
    Categoric gelul de dus :))) sunt dependenta!
    Frumos concurs, multumesc pt aceasta oportunitate ;)

    RăspundețiȘtergere
  86. Am dat like cu numele Ana Maria-Irina. Cred ca as lua un sampon-gel de dus ceva, ca nu suport sa ma simt murdara. Urmatorul produs pe lista ar fi o crema cu protectie solara, ca sunt taaare alba si imediat ma prajesc.

    RăspundețiȘtergere
  87. Buna!
    Am dat like paginii tale de FB cu numele Popa Ioana-Simona.
    Produsul de ingrijire pe care l-as lua pe o insula pustie ar fi crema hidratanta de fata cu SPF 50 :):)

    RăspundețiȘtergere
  88. Buna!
    Am dat like paginii tale de Facebook cu numele : Catarea Florentina.Produsul pe care l-as lua pe o insula pustie ar fi un gel de dus hidratant!

    RăspundețiȘtergere
  89. Buna.
    In primul rand multumim frumos pentru acest dragut giveaway.
    Adresa mea de mail este iulika.ct@gmail.com
    Am dat like paginii tale de facebook, numele meu este Iuliana Gondos
    Crema hidratanta ar fi singurul produs care l-as lua cu mine. Daca as putea, nu as pleca nicaieri fara aceasta.
    Succes tuturor !!!

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna,

    Te urmaresc cu numele : Georgiana Geea, iar produsul pe care l-as lua cu mine ar fi crema de protectie solara!

    RăspundețiȘtergere
  91. Buna Deea,
    multumim pt giveaway~foarte dragut premiul!
    Ti-am dat like pe Facebook cu numele LadyBugs
    ...pe insula, as lua cu mine o crema de plaja cu SPF mare.pupici!

    RăspundețiȘtergere
  92. Buna Deea,
    Super giveaway-ul :)
    FB : Mona Marin
    Mail : monik315@yahoo.com
    As lua cu mine o crema hidratanta pe care sa o pot utiliza și pe fata și pe corp.
    Multi pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors