22 iunie 2011

Make-up inspired by: Sailor Saturn

Hello girls!


Zilele trecute v-ati manifestat dorinta pe Facebook de a arata look-ul de mai jos si pe blog. Ei bine, m-am conformat dorintei voastre iar astazi am revenit cu acest make-up!

M-am inspirat din desenele care mi-au marcat copilaria si anume "Sailor Moon", insa de aceasta data m-am axat strict pe un personaj din aceste desene animate si anume Sailor Saturn.

Machiajul in sine este unul destul de simplu, mai ales ca folosesc unele dintre culorile mele preferate si anume mov si roz.

Modul de prezentare este un pic mai diferit fata de ce v-am obisnuit pana acum dar sper sa va placa!
Be gentile with me, este pentru prima data cand realizez un astfel de filmulet dar sper ca usor usor sa reusesc sa fac si filmulete "live" asa cum v-am promis!

Enjoy it!



Produsele folosite sunt cam aceleasi pe care le vedeti de obicei pe blogul meu. M-a interesat sa va arat modalitatea de a realiza astfel de look-uri si nu produsele in sine. Insa daca va intereseaza ceva anume imi puteti lasa un comment si va raspund cu mare drag!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye!

Ps: v-ar placea ca pe viitor sa mai vedeti astfel de filmulete sau mai bine raman la vechea modalitate de a prezenta step by step pe blog astfel de look-uri?

Ps 2: am adaugat niste produse noi la blog sale. Check it out!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors