30 iunie 2011

Random....

Hello girls.

Stiu! Am tras chiulul la greu in ultima perioada and I feel sorry for that! Sunt pe ultima suta de metri cu licenta, saptamana viitoare miercuri si joi, mai exact ,o am de dat si scris si oral iar apoi o sa revin back in to the bussines. Is a promise!
Simt ca acum dupa ce se termina toata nebunia asta cu licenta, o sa ma pot ocupa cu adevarat de ceea ce imi place si anume de make-up.
Mi-am propus ca in luna iulie sa particip la un seminar/curs de make-up dar deocamdata nu vreau sa va dau prea multe detalii pana nu se concretizeaza. Ideea de baza este ca nu ma voi lasa pana nu-mi indeplinesc visul, stiu ca ma asteapta un drum lung si greu dar voi face ceea ce-mi place iar asta este tot ce conteaza after all,right?!

Anyway, vreau sa va multumesc pentru ca am atins pragul de 600 de followers, it means a lot to me so thank you! I love you :X *hug*
Si nu in ultimul rand vreau sa va multumesc pentru toate incurajarile si mesajele voastre frumoase, pentru faptul ca ma intalegeti si sunteti alaturi de mine.
Sper ca pe finalul saptamanii viitoare sa revin cu o veste buna atat pentru mine, cat si pentru voi! It's a surprise;)

So my beautyfull ladies, tineti-mi pumnii and wish me luck! Chiar o sa am nevoie!

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors