25 iunie 2011

Review: Miss Taylor Kabuki from Sigma

Hello my ladies.


Daca zilele trecute am anuntat fericita castigatoare a minunatei pensule Miss Taylor Kabuki, astazi a venit momentul pentru un scurt review al acestei pensule.



O folosesc de aproape o luna si sunt mai mult decat incantata de ea. Pe langa faptul ca e super cute si pink, este incredibil de moale.
Am folosit aceasta pensula in toate modurile posibile: pentru aplicarea fondului de ten lichid sau mineral, pentru pudra, blush, bronzer,etc.
Cel mai mult imi place sa aplic fondul de ten lichid cu ea. Lasa un finish natural, nu incarca tenul, iar uniformizarea se face foarte rapid.



Dupa aceasta experienta mi-am dat seama ca de multe ori pensula face diferenta. Inainte de a cataloga un fond de ten ca fiind unul prost ( si aici ma refer din punct de vedere al aplicarii si al uniformizarii), ar trebui sa va ganditi daca nu pensula este de vina!
Mi-am dat seama cat de important este sa ai o pensula buna, calitativa. Diferenta este enorma! Trust me!

Revenind la aspectul ei, Miss Taylor Kabuki este foarte micuta, are doar 8 cm, este retractabila si perfecta pentru portfardurile voastre sau pentru micile excursii, atunci cand aveti un spatiu de depozitare limitat si nu va permiteti "luxul" de a cara toate pensulele cu voi.
Dupa cum spuneam ceva mai sus, este multifunctionala si o puteti folosi cu succes si la aplicarea fondului de ten sau a pudrei, devenind astfel un fel de "2 in 1" :))

In schimb sunt 2 lucruri care nu-mi plac la aceasta pensula si anume: 1."mananca" ceva mai mult produs decat folosesc eu in mod normal in ceea ce priveste fondul de ten lichid, iar 2. se spala si se usuca destul de greu.

In afara de aceste 2 mici inconveniente, ador aceasta pensula, o folosesc aproape zilnic si in mod clar o voi folosi si de acum incolo.

Voi ce parere aveti de aceasta pensula? Ati fi tentate sa o incercati?


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Va doresc un sfarsit de saptamana excelent!

Pupici
Bye

PS: Laura este noua in blogosfera de beauty si a pus la bataie un giveaway foarte cute. Take a look!



Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors