19 iulie 2011

Make-up inspired by: Summer Sunset

Hey girls.




Cu toti ne dorim o vacanta speciala, intr-un loc exotic parca desprins dintr-un film, unde marea si soarele se unesc si devin un intreg.
Eu visez de mult la o astfel de vacanta si sper ca intr-o buna zi sa mi se indeplineasca dorinta ! (poate'mi face Mos Craciun vreo surpriza:))))

Anyway, inspirata de o astfel de imagine m-am gandit sa realizez un look pe care cu siguranta l-as purta intr-un astfel de loc mirific si nu numai!

Enjoy it!















Produse folosite:


Pentru ten: Vichy - Aera Teint Pure Fluid Foundation no. 35 moyen sand
Rimmel- Pressed powder Stay Matte no.003 peach glow
Miss Sporty -Bronzing Powder no. oo1 Sun kissed

Pentru ochi : Oriflame- Eyebrow kit
ELF - Eyelid primer
Beauties Factory- Single Color Eyeshadow no.422
Beauties Factory- Single Color Eyeshadow no.463
Nyx-S104 Eyeshadow Palette
88 Eyeshadow Matte Palette
Bourjois -Contour Clubbing Waterproof Eyeliner no.41 black party
Deborah -Definitive Volum Mascara

Pentru buze: Vichy- Lip Balm Aqualia Thermal
Farmasi- True color lipstick no.01













Iar acum va las in compania catorva imagini superbe care m-au inspirat in crearea acestui look:











Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com si nu uitati de concursul de pe Facebook


Sa aveti o saptamana excelenta!

Pupici
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors