12 iulie 2011

Review: Sigma Travel Kit - Naughty in Black & Giveaway

Hello my ladies.


I'm back in the bussines! Am terminat cu licenta si sunt foarte happy si multumita de rezultat. Vreau sa va spun ca am avut niste emotii ingrozitoare si am avut momente in care simteam ca nu mai pot, insa ii multumesc lui Dumnezeu ca am scapat cu bine si de acest hop din viata mea.

Vreau sa va multumesc si voua pentru toate mesajele voastre de incurajare, pentru intalegerea si rabdarea de care ati dat dovada! Va promit ca de astazi nu voi mai avea nici o scuza si o sa incerc sa postez cat mai des.
In afara de aceasta promisiune, vreau sa va rasplatesc pentru sprijinul vostru oferindu-va un nou giveaway!

Cu ajutorul celor de la Sigma va ofer un Travel Kit - Naughty in Black in valoare de 49 $.

Dar pana la giveaway as vrea sa va spun cateva cuvinte despre acest Travel Kit:




Acest kit contine 7 pensule, 3 pentru fata si 4 pentru ochi. In afara de aceste pensule mai primiti cadou o pensula F50 - Duo Fibre.



Pensule de fata : pensula pentru pudra, pensula duo, pensula pentru fard de obraz/contur si pensula pentru fond de ten.

F30 Large Powder Brush


Este din par natural, foarte densa iar perii sunt foarte moi. Producatorii ne recomanda sa o folosim pentru aplicarea pudrei insa eu am folosit-o si pentru aplicarea blush-ului si isi face treaba pretty well;)

F50 Duo Fibre Brush


Este o pensula foarte buna pentru aplicarea fondului de ten lichid. Datorita conceptului "Duo Fribe"- par sintetic si natural, ne ofera acel efect de " airbrushed" pe care cu toate ni-l dorim. Este un pic mai micuta, fiind varianta travel sive, asa ca e nevoie de ceva timp pana reusesti sa aplici/blenduiesti fondul de ten pe toata fata. In afara de aplicarea fondului de ten, aceasta pensula este excelenta si pentru aplicarea blush-ului crema sau a iluminatorului.

F40 Large Angled Contour Brush


Este o pensula angled din par natural. Producatorii spun ca este ideala pentru aplicarea blush-ului sau pentru contur. Eu personal o folosesc pentru contur, imi place forma si marimea ei mica, ma ajuta sa-mi conturez fata in locurile unde am nevoie, uniformizand si produsul in acelasi timp.

F60 Foundation Brush

Nu pot spune ca m-a impresionat in mod deosebit aceasta pensula. Este o pensula banala pentru aplicarea fondului de ten sau a corectorului daca aveti zone mari de acoperit.



Pensule de ochi: pensula de blending, pensula pentru corector, pensula pentru fard si pencil brush-pentru aplicarea fardului in pliul pleoapei si in coltul extern al ochiului.

E40 Tapered Blending Brush

Este o pensula pentru blending din par natural insa datorita perilor foarte lungi mie personal nu-mi place cum blenduieste. Raspandeste culoarea prea mult iar fardurile isi pierd din intensitate. O folosesc doar atunci cand doresc sa obtin un look foarte natural,unde nu folosesc culori intense si ma intereseaza doar o distributie uniforma a fardurilor pe pleoape.

F70 Concealer Brush


Producatorii spun ca este perfecta pentru aplicarea concealerului insa eu in general nu folosesc concelar. Nu am cearcane sau cosuri iar daca se intampla sa am ceva mici probleme, fondul de ten ma ajuta sa acopar tot ce doresc fara prea mari batai de cap. Din acest motiv am gasit acestei pensule o alta intrebuintare : o folosesc ca pensula pentru aplicarea fardului sau a iluminatorului in coltul intern al ochiului and I love it!


E55 Eye Shading Brush


Ah! Ador aceasta pensula! Este foarte moale si densa iar faptul ca este un pic mai micuta fata de varianta normala a unei pensule pentru aplicarea fardului (de ex. cea de la Elf), pentru mine este ideala. Imi place ca pot aplica fardul pe o zona mai mica, de ex. 1/3 din pleoapa mobila sau 2/3 si chiar si sub ochi pentru smudguit, face o treaba excelenta.


E30 Pencil Brush


Am ajuns si la pensula mea favorita. Este din par natural, foarte moale iar datorita formei specifice, face din aceasta pensula, una perfecta pentru detalii, pentru definitivarea zonei de crease sau in coltul extern al ochiului. Imi place sa o folosesc si pentru aplicarea fardului la baza genelor inferioare sau superioare si in coltul intern al ochilor.


In concluzie: ador aceste pensule. Sunt foarte moi, dense si isi fac treaba foarte bine indiferent de intrebuintare. Trebuie sa mentionez faptul ca le-am spalat de cateva ori pana acum si nu si-au pierdut forma. La prima spalare au cazut cateva fire, mai ales la pensule pentru fata insa mai apoi nu am avut probleme.

Daca vreti sa aveti acest kit, il puteti cumpara aici la pretul de 49$ sau il puteti castiga pe pagina mea de facebook.


Deoarece concursul de va desfasura pe FACEBOOK, trebuie sa va inscrieti cu entry-urile voastre doar pe aceasta pagina,adica aici.

DEADLINE: 26 IULIE 2011.
OPEN INTERNATIONAL

NU ACCEPT entry-urile voastre pe blog sau pe wall-ul meu!


Pana data viitoare, va doresc zile mai racoroase si vacanta placuta!

Pupici
Bye!

Ps: Va rog sa intrati aici si sa cititi regulile cu atentie! N-as vrea sa fiu nevoita sa va descalific si sa ratati sansa de a castiga acest minunat kit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors