27 iulie 2011

Winner Sigma Travel Kit!

Hello,


A sosit momentul sa anunt fericita castigatoare a setului de pensule oferit de cei de la Sigma, concurs ce l-am organizat pe pagina mea de Facebook.

Au fost foarte multe inscrieri, multe dintre voi chiar v-ati inscris si de 2-3 ori dar am avut grija sa ma prind si sa fiu corecta!
De asemenea multe dintre voi mi-ati furnizat link-ul cu share gresit desi v-am spus clar sa fiti atente cu link-ul. Am intampinat situatii unde nu am putut sa intru pe wall pentru ca aveti profilul privat, ori mi-ati dat link cu profilul vostru iar eu NU v-am cerut asta, ci doar bucatia aceea din Wall-ul vostru unde apare ca ati dat share la giveaway!

Anyway, asa cum am specificat, daca la sfasitul concursului nu o sa pot intra pe link-urile voastre, nu o sa le iau in considerare si prin urmare ati pierdut o sansa in plus de castig.

In filmuletul de mai jos gasiti toate entry-urile dar si fericita castigatoare!
Castigatoarea a fost aleasa cu ajutorul site-ului Random. org , dupa ce am apasat de 3 ori pe butonul de random pentru a asigura veridicitatea concursului!


video


Felicitari!
Ai la dispozitie 48 de ore sa ma contactezi pentru a intra in posesia premiului!

Si nu in ultimul rand vreau sa le multumesc tuturor participantelor!

Sa aveti o zi frumoasa!

Pupici
Bye


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors