30 august 2011

NOTD: Flowers, flowers and more flowers

Hey girls,



De mult timp nu v-am mai arata unghiutele mele nu-i asa? Ei bine, ele se afla intr-un "proces" de recuperare, dupa o perioada destul de mare in care le-am avut lungi si le-am vopsit in 15 mii de culori, bineintales ca s-au ingalbenit s-au mai si rupt pe alocuri, a trebuit sa le supun unui tratament intesiv de vitamina B5 (Farmec).

M-am gandit totusi astazi sa va arat un model super cute si easy care merge la fel de bine si pe unghii scurte (ca ale mele) dar si pe unele mai lungi.
Bineintales ca puteti schimba culorile dupa bunul vostru plac, eu am preferat sa folosesc o oja maro cu irizatii mov iar floricelele alb cu rosu. Nu stiu daca e cea mai reusita combinatie dar mie-mi place:P

Sper sa va placa si voua:)










Daca va intereseaza ce produse am folosit, lasati-mi un comment si o sa fac un update!

Pana atunci take care ladies si nu uitati de concurs, mai aveti cateva zile!


Pupici
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors