17 august 2011

Review : Nail Art French Stamp Template DIY Kit

Hello girls,

Va fost dor de mine, pentru ca mie cu siguranta mi-a fost tareee dor de voi!>:D< Desi a fost foarte frumos in vacanta si sa fiu sincera am fost foarte trista pentru a trebuit sa ma intorc, dar asta e...nu putem trai intr-o vacanta continua ,nu-i asa?
Inca incerc sa-mi "revin", sunt in starea aceea de latenta , de leneveala specifica vacantelor dar incerc, incet incet sa intru in ritmul meu normal.

Astazi vreau sa va povestesc un pic despre mica surpriza care m-a asteptat cand m-am intors din vacanta. Cei de la Born Pretty au fost foarte draguti si mi-au trimis un Stample Kit pentru manichiura french.



Acesta contine:

-2 placute cu diferite modele pentru manichiura french
- stampila
-scrapper tool


Fiecare stamplia dispune de 6 modele diferite care te ajuta in realizarea unei manichiuri french Daca v-ati saturat ce clasica manichiura french si doriti un model mai special, atunci acest kit este ideal pentru voi.

Trebuie sa va spun inainte de toate ca am mai avut un astfel de set, luat dintr-un magazinas oarecare si dupa cateva incercari l-am abandonat! Nu-mi ieseau modelele de nici un fel, incercasem cu toate ojele din dotare dar tot degeaba! Auzisem ca e nevoie de oje speciale de la Konad ca sa-ti iasa modelele dar eu n-am fost dispusa sa mai dau banii si pe astea! In orice caz, ma lecuisem cu nail stamping-urile si am renuntat sa-mi mai bat capul.

Insa acum ca am acest set lucrurile stau altfel! Cu toate dar cu ABSOLUT toate ojele pe care le am incepand de la Opi pana la Golden Rose, Avon, Flormar, etc. imi ies modele!





Am fost uimita cu cata usurinta iti poti realiza manichiura, fara sa fiu nevoita sa dai banii pe oje speciale. Secretul cred ca este stampila si scrapper tool-ul (lama aceea cu care indepartezi surplusul de oja).
In pozele de mai jos se pot vedea cel mai bine diferentele intre stampila si scrapper tool-ul de la Born Pretty si cele No name pe care le gasim la magazinasele din colt!





Observati ca stampila No name are "capul" acela de cauciuc mult mai mare si patratos fata de cel de la Born Pretty care este mult mai mic si rotunjit. Acesta permite ca stampila sa fie mulata mult mai bine pe unghie dar si pe placuta cu modele.
De asemenea observati ca instrumentul acela de eliminare a surplusului de oja de pe placuta, la cel no name ii lipseste lama. Efectiv este pur si simplu un plastic care, la o usoara atingere cu degetul se simte ca este un pic denivelat. In schimb cel de la Born Pretty are o lama (aveti grija sa nu va taiati in ea), care elimina surplusul de oja, aceasta ramanand doar in "santurile" din model.
Tot ce ramane in acest punct este sa puneti stamplia peste modelul ales, apasati un pic iar apoi transferati-l pe unghie (aveti totusi grija sa va miscati repede pentru sa se poate usca oja destul de repede si nu se mai transfera pe unghie).

Ca o concluzie finala, eu recomand un astfel de nail art stamp kit pentru cele care-si doresc o manichiura deosebita.

O puteti cumpara de aici: www.bornprettystore.com la pretul de 4. 85 $ . In plus daca utilizati codul DBJ61 aveti o reducere de 10% la comanda finala.



Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti intrebari/cereri sau propuneri pentru mine!

Until next time take care my ladies!

Pupici
Bye


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors