6 septembrie 2011

Face Chart : Overrich by Mac

Hello girls,



Cu toate am auzit de brandul cosmetic Mac, cand auzim de el parca intram in sevraj (cel putin asta patesc eu:))) ). In sfasit dupa 10 ani lumina avem si noi un magazin Mac (Mall Baneasa) insa daca ati avut curiozitatea sa intrati el, cu siguranta ati observat ca preturile sunt foarte mari in comparatie cu veniturile multora dintre noi.

De multe ori cautam alte alternative cum ar fi site-urile din afara unde au niste preturi mult mai mici fata de ce gasim noi in magazine sau de ce nu, incercam chiar sa gasim dupes.
Pana in momentul de fata, in colectia mea nu detin decat un fard si un fond de ten de la Mac (ma rog e tester de fapt:D), dar am realizat ca este copia fidela a bine cunoscutului Revlon Colorstay, sau Revlon e copia fidela a celui de la Mac ?!
Anyway, ideea este ca sunt bune produsele de la Mac (asta se stie deja) dar nu toate ne permitem, ne uitam la faimoasele face chart-uri realizate cu produsele lor si ne gandim "aaaa mie n-o sa-mi iasa niciodata pentru ca n-am farduri de la Mac!"
Ei bine, astazi vreau sa va demonstrez ca putem realiza un look "a la Mac" folosind produse low end, accesibile oricui!

Cu ocazia asta inagurez o noua rubrica si sper sa va placa. Astept feedback-ul vostru!












Produse folosite:
Pentru ten:

-Fond de ten L'oreal Infaillible / no.140 Beige Dore
-Pudra Rimmel Stay Matte/ no.003 Peach Glow
-Miss Sporty Ohh! Tan So Fine Bronzing Powder /no.001 Sun kissed
-Paleta 28 blush Fraulein 38


Pentru ochi:

-Eyelid Primer ELF
-Tone Corrector Radiant/no. 3 white (folosit ca baza pe toata pleoapa)
-ES 20 Eyeshadow Palette -KkcenterHk
-Nyx Eyeshadow Palette S104
-Makeup Studio Fluid Liner Black
-Maybelline Colossal Volum Mascara
Gene false ES A013- KkcenterHk
-Eye pencil Ada/ alb (folosit pe waterline)

Pentru buze:

-BeYu Soft Lipliner/ no. 538
-Farmasi True Color Lipstick/ no. 01
-Deborah Lipgloss/ no.08 cool cream











So, ce ziceti,seamana? Se poate si fara Mac?


Astept feedback-ul vostru daca va place aceasta rubrica! De asemenea daca aveti vreun face chart care va place, astept sa-mi trimiteti poze pe adresa deea.beauty@yahoo.com


Until next time va doresc o saptamana usoara!

Pupici
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors