15 septembrie 2011

Guest post : Review Mario Badescu

Hello girls,



Oana, fericita castigatoare a setului de produse Mario Badescu, oferit de cei de la Carespot, a fost foarte draguta si a dorit sa ne impartaseasca parerea ei despre aceste produse.

Enjoy it!



Draga Deea,

Sper ca nu am intarziat prea mult cu acest review.
Iti scriu acum, dupa ce am folosit produsele de cateva ori pentru a imi forma o opinie clara despre ele.
Incep prin a-ti spune ca sunt foarte incantata de ele.

Crema de maini este usoara, are un miros racoritor si intra foarte repede in piele, fara a lasa o pelicula grasa. Imi simt mainile mult mai catifelate nu doar imediat dupa aplicare, ci si ore mai tarziu. Pana si mirosul persista, imi place foarte mult cand ii simt aroma in aer.

Gelul de dus are, de asemenea, o formula usoara, fiind mai degraba lichid, lucru ce nu ma deranjeaza, deoarece este necesara o cantitate mica de produs pentru a acoperi intreg corpul. Desi nu face spuma, simt ca lasa pielea curata si hidratata, ceea ce este un mare plus pentru un gel de dus. Mirosul frumos pe care il are transforma rutina dusului intr-o activitate placuta.

Lotiunea de corp este de departe preferata mea. Iubesc totul la ea: mirosul dulce, vanilat si sclipiciul, ambele persistand mult timp. Intra foarte repede in piele si hidrateaza minunat, fara a ingrasa excesiv pielea.

Atat crema de maini, cat si gelul de dus si lotiunea de corp sunt niste produse foarte bune si iti multumesc pentru ca mi-ai oferit sansa de a le folosi.
Cu siguranta intentionez sa le cumpar pe viitor.

Cu mult drag,
Oana



Iti multumim Oana pentru ca ne-ai impartasit parerea ta si sa te bucuri in continuare de ele!


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Pupici
Bye!



PS: cat de curand o sa revin si eu un review despre unul dintre produsele Mario Badescu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors