17 septembrie 2011

In the memory of the sea!

Hello ladies,



Am avut o saptamana destul agitata, plina de evenimente si mici schimbari (in curand o sa aflati despre ce e vorba) si de aceea nu prea m-am ocupat de blog si vreau sa-mi cer scuze. Oricat de mult mi-as dori sa ma dedic blogului 24 din 24 de ore, tot nu reusesc!
Cele care aveti blog ma intalegeti, stiti cata munca se depune atunci cand postezi un articol, nu este atat usor. De multe ori un articol bun imi "rapeste" cam 2-3 ore daca nu si mai mult, este multa munca in spate iar atunci cand esti presat si mai ai si alte lucruri de facut, este un pic cam dificil! Sper ca ma intalegeti.


In fine, astazi vreau sa va arat un machiaj pe care l-am realizat cu ceva timp in urma si am uitat sa vi-l arat:D Cred ca l-am facut pentru un concurs :-??
L-am numit asa pentru ca imi aduce aminte de mare si tot ce-mi doresc in acest moment este sa sa ating nispiul si marea, sa simt briza marii si razele de soare cum imi incalzesc corpul.
You know I'm in love with the sea and the summer;))

Va rog sa ignorati fardul cazut pe pleoape, nu stiu ce s-a intamplat si de unde a aparut!:D







M-am jucat un pic si l-am facut mai artistic sa-i spunem. I hope you like it!:)

















Din pacate nu mai retin ce produse am folosit, in orice caz sunt cam aceleasi pe care le vedeti tot timpul pe blog!

Cam atat pentru astazi, eu va doresc sa aveti un weekend excelent si see you soon!

Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Pupici
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors