9 septembrie 2011

My autumn wishlist!

Hey girls!


Dupa cum cred ca ati observat, a venit toamna! Bleahhh!
Frig, ploaie, cer mohorat, oameni tristi zgribuliti de frig, mai pe scurt : I hate this time of the year!
Pentru mine are un efect foarte aiurea, ma deprima ingrozitor, imi pierd cheful de orice si tot ce vreau sa fac este sa zac in pat cu nasul in patura!
Nu reusesc deloc sa ma adun si corpul meu se pare ca se obisnuieste destul de greu cu schimbarile climatice, asa patesc in fiecare an deci nu e o noutate pentru mine.

Multi iubesc aceasta perioada, se zice ca e vremea unui nou inceput. Un nou an scolar sau poate un nou"sezon" de job, o perioada a schimbarilor in toate sensurile posibile.
Observ ca multi sunt entuziasmati ca incep scoala, unii se duc la facultate sau la liceu (dupa caz) si evident ca este o noua etapa in viata unui om care te face sa te entuziasmezi si sa te intrebi "oare cum o fii? O sa ma intaleg cu colegii? Dar cu profesorii?"
E normal si firesc sa fii nerabdator, sa-ti pui intrebari, imi aduce aminte cum eram eu acum 8 ani sau 4 ani cand am inceput liceul si facultatea!
Dar cum perioada aceea a trecut, la fel si entuziasmul de un nou inceput a trecut. E un fel de same shit every f* day!

Anyway, nu ma bagati in seama, nu vreau sa va deprim si pe voi cu gandurile mele prostesti!

Revenind la ideea postului de azi, vroiam sa va arat wishlistul meu din toamna aceasta. Ce e ciudat la el este ca nu prea imi doresc cosmeticale sau tencuieli cum spune prietenul meu:))
Poate si de asta m-am gandit sa va arat wishlist-ul meu pentru ca e un pic mai diferit fata de un wishlist al unei makeup freak!

In primul rand vreau neapart sa-mi iau un Ipad table! Nu sunt o mare amatoare de noi tehnologii dar chestia asta chiar imi place si-l consider destul de util pentru mine.





Si daca tot suntem la capitolul tehnologii, vreau si un telefon Xperia X10 de la Sony Ericsson. In momentul de fata detin un Nokia C3 si sunt multumita de el dar n-ar strica sa-l schimb:D





Wedges Boots
Mi se par extrem de comode si cu o pereche de skinny jeans(my favorite)sau colanti, impreuna cu un cardigan sau un pulover lung si larg, ar merge foarte bine! Aaaaa si neapart vreau sa aibe blanita:D








A alta pasiune(daca pot sa-i spun asa), sunt gentile! Vreau genti, muuuuulte genti! De toate culorile si dimensiunile!















Boyfriend blazer

Inca n-am depasit etapa cu blazere, de la ultimul wishlist pe care l-am publicat si pana acum, se pare ca tot mai vreau blazere:)) Singura diferenta este ca acum imi doresc blazere mai lungi, nu vreau din acelea tip sacou pana la baza soldurilor cum am vazut prin magazine!











Sursa pozelor: Asos, Boohoo, Zimbio si Google images.


Si cam atat!
Nu-mi doresc multe nu-i asa?:D


Voi ce va doriti toamna asta?


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!

Va doresc un sfarsit de saptamana excelent!

Pupici
Bye!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors