2 septembrie 2011

Winner : Mario Badescu

Hello ladies,


A sosit momentul sa anunt fericita castigatoare a setului cu produse Mario Badescu oferit de cei de la Carespot.
Am avut 63 de inscrieri valide iar fericita castigatoare este.......


video

Felicitari Oana!!!
GFC: Oana
Facebook: Oana Catalina
email: oana [dot] catalyna [at] yahoo [dot] com
Nu am avut ocazia sa folosesc produse din gama Mario Badescu pana acum, dar mi-ar face placere sa le incerc.


Astept sa-mi trimiti datele tale de contact in termen de 48 de ore pentru a intra in posesia premiului.


Vreau sa le multumesc si cele care au participat si va rog sa nu fiti triste, mai am surprize pentru voi cat de curand!:)

Pana atunci va doresc un weekend excelent!


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti intrebari/cereri sau propuneri pentru mine!


Pupici
Bye


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors