2 octombrie 2011

Winnner : Unt de Shea by Soapmill

Hello girls,



Long time no see right? Asa cum v-am spus si pe Facebook, sunt intr-o perioada foarte aglomerata, cel putin ultimele 2 saptamani au fost horror! Daca va intrebati de ce, ei bine I have a job now, un job pe care mi l-am dorit si ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a ajutat sa-l obtin. Dar pana sa ajung acolo a trebuit sa trec prin multe, sa invat asa cum poate nici in facultate nu o faceam, (si aici ma refer la timpul alocat), sa ma duc la training-uri si sa fac diverse activitati.
Probabil ca o sa mai dureze ceva pana o sa reusesc sa ma acomodez si sa-mi intru in ritm dar nu ma plang!:)

Pana una alta, a sosit momentul sa anunt castigatoarea Untului de Shea oferit de Soapmill. Iar aceasta este:


video


FELICITARI CARMEN!!!

GFC: Carmen
Facebook: Carmen Eu
[Tare mult mi-as dori sa incerc untul de shea organic ca masca pentru par avand in vedere cate lucruri bune se spun despre el.]


Astept datele tale de contact in termen de 48 de ore!


Va multumesc pentru numarul mare de participanti si va promit ca or sa mai fie astfel de premii!

Sa aveti o Duminica minunata!


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Pupici
Bye!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors