16 noiembrie 2011

Face Chart : Who's That Lady?

Hey girls,




Stiu cat de mult v-a placut ideea mea cu reproducerea celebrelor Face chart-uri de la Mac, asa ca m-am gandit sa revin astazi cu un astfel de look.
Am decis sa-l reproduc tocmai pe asta pentru ca e sezonul balurilor si cred ca e un machiaj perfect pentru o astfel de ocazie si nu numai. E destul de usor de realizat, nu necesita multe culori, secretul lui consta intr-o blenduire cat mai perfecta, de fapt asta este secretul tuturor machiajelor! So let's blend girls:P
Mie imi place foarte mult, sper sa va placa si voua!






















Produse folosite:


Pentru ten: Fond de ten Vichy Normaderm, no.15 Opal
Framasi Happy face pressed powder no.02
Benefit Shallow eye shadow - folosit ca blush


Pentru ochi: Oriflame Eyebrow kit
Eyelid Primer ELF
Playboy eyeshadow no. 28 on the prowl
Paleta 88 matte
ES Brand 20 Color Double Stack Eye Shadow Palette
Makeup Studio Fluid Liner Black
Gene false ES A013- KkcenterHk
Maybelline Colossal Volum Mascara
Eye pencil Ada/ alb (folosit pe waterline)


Pentru buze: Nyx Round Lipstick no.628 Tea rose
Avon no.twinkle pink











That was all my ladies.

Daca aveti vreun face chart care va place, astept sa-mi trimiteti poze pe adresa deea.beauty@yahoo.com


Until next time va doresc o saptamana usoara!

Pupici
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors