23 noiembrie 2011

Tag: Makeup Palletes

Hello ladies,


Circula de cateva zile,in blogosfera beauty, un tag foarte dragut si daca tot nu am mai facut de mult unul m-am gandit ca asta e o ocazie buna sa revin cu aceasta rubrica.
O sa incep cu paletele micute, deci le voi prezenta in ordine crescatoare. Nu sunt foarte multe dar "lucrez" la acest capitol:)))

1. ELF - Silver Linning



2. Yves Rocher



3. Wet n Wild - Amazon Greens



4. Seventeen - Natural Innocence no.21



5. Essence - 01 Xoxo



6. NYX Glitter Cream Pallet - 06.Ice Queen



7. NYX Glitter Cream Pallet - 04. Surreal



8. Deborah



9. Qianyu - no.01



10. ES Brand 20 Color Double Stack Eye Shadow Palette



11. Fraulein38 - 28 blush

Chiar daca e o paleta cu blush-uri eu o folosesc si pe post de farduri de pleoape.



12. Ga-de sau Ja-de Art Colors - no.1050



13.NYX- S104



14. 88 Warm Pallete



15. 88 Matte Pallete



Cam astea eu fost toate paletele mele, urmeaza sa primesc si 2 truse Sleek, o sa vi le arate si pe acelea.

Pana atunci take care my beautiful ladies!


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Pupici
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors