2 decembrie 2011

Blog Sale!!

Hello girls,


A venit si luna Decembrie, o luna a sarbatorilor, a cadourilor, o luna in care ar trebui sa fim mai buni si sa simtim cu adevarat bucuria si semnificatia sarbatorilor.

Vreau sa va multumesc pentru urarile voastre si gandurile voastre bune, multe dintre voi mi-ati trimis mesaje de ziua mea si m-ati facut sa zambesc si sa realizez ca desi nu mai scriu asa de des pe blog, voi nu m-ati uitat si sunteti alaturi de mine.
Sunteti niste dragute si acum realizez cu adevarat cat de mult tin la blog si la voi cele care ma cititi. Va multumesc fetelor:*:*:*


Am decis sa fac un blog sale pentru ca in ultima perioada am realizat ca am prea multe creme si produse pe care cu siguranta nu le voi folosi in viitorul apropiat pentru ca mai am o gramada incepute si nu are rost sa le tin si sa expire.

Mai toate produsele pe care le vedeti mai jos sunt noi, sigilate, si tin sa mentionez ca TOATE sunt cumparate de mine sau primite de la apropriati. Ele NU au fost primite ca testere pentru review-uri de la diverse companii. Cele primite in scopul acesta nu le voi vinde pentru ca sunt incepute si cum spuneam mai sus am foarte multe primite in acest scop si vreau sa le folosesc pe acelea.


Reguli:
  1. primul venit primul servit!
  2. lasati un comentariu cu produsele pe care le doriti iar eu o sa revin cu o confirmare daca puteti sa le cumparati.
  3. Dupa ce aveti confirmarea mea, produsele in cauza vor avea in dreptul lor REZERVAT
  4. As prefera ca banutii sa ii virati in contul meu.Este mai usor asa decat prin rambus pentru ca exista multe persoane care nu ridica coletul si nu as vrea sa suport eu taxele de tur-retur!
  5. La pretul initial al produselor se adauga o taxa de 2,5 lei,taxa pentru colet (aceasta taxa este impusa de Posta Romana).
  6. Dupa ce am confirmarea ca banutii au fost virati in contul meu,voi trece in dreptul produselor VANDUT.



1. Gerovital Plant - Crema hidratanta de zi 50 ml.- NOU/SIGILATA - 18 LEI


2. Mary Kay - Subtle Tanning Lotion/ Lotiune autobronzanta 44 ml- Nou - 15 lei


3. Vichy Aqualia Thermal Legere(ten normal/mixt)- 30 ml Nou/Sigilata - 30 lei


4. Vichy Liftactiv Legere (ten normal/mixt)- 30 ml Nou/Sigilata - 30 lei


5.Vichy Normaderm Teint - Opal 15.- folosit foarte putin de vreo 3-4 ori- 25 lei
Vandut


6.Keraste Nutritiv Bain Satin 3 - Sampon pentru par uscat 250 ml- Nou -40 lei


7. L'oreal Infinium Queen Strong- Fixativ 300 ml Nou/Sigilat - 25 lei


8. Boots Sanctuary Clasic EDT - 50 ml NOU- 35 RON


7.Dolce & Gabbana -Light Blue EDT 100ml - folosit 15-20 ml(se vede in poza pana unde este consumat)- 55 lei
VANDUT


8. Cell-Plus Scrub anticelulitic(produs bio)- 250 ml Nou/Sigilat-35 lei
pentru mai multe informatii despre acest produs accesati acest link




Pentru alte produse chiar si de make-up accesati link-ul acesta sau dati click sus in dreapta scrie BLOG SALE.

Va pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors