30 decembrie 2011

New Year's Eve Make-up!

Hello ladies,



Mai este un pic si trece si anul 2011. Daca e sa fac o analogie, eu zic ca a fost un an bun, cu urcusuri si coborasuri dar in general a fost un an bun si productiv.
In linii mari am avut parte de multe evenimente placute si anume : am terminat facultatea, sunt licentiata, mi-am gasit un job si m-am logodit!:P
Daca ma intrebati ce planuri am pentru anul 2012, ei bine am planuri marete : vreau sa ma mut la casa mea, sa evoluez in cariera si sa fiu sanatoasa! Asta imi doresc cel mai mult, sa fiu sanatoasa ca pe restu le fac eu;)

In alta ordine de idei, sa terminam cu polologhia mea si sa vorbim despre subiectul acestui post. Stiu ca de Craciun nu am postat nici un look, dar oricum blogosfera a fost plina de astfel de machiaje si sincera sa fiu Craciunul acesta am optat pentru un look simplu fara prea mari batai de cap....de fapt daca stau bine sa ma gandesc in ultima perioada m-am axat mai mult pe look-uri nude, dar asta e alta poveste!

Anyway daca de Craciun am optat pentru un look simplu, de data asta, pentru seara de Revelion m-am gandit la ceva mai special, nu foarte complicat dar efectul este demential! Parerea mea:D

Sper sa va placa si voua si astept sa-mi spuneti ce parere aveti!


















Ca produse folosite, sunt cele obisnuite, le vedeti mai tot timpul pe blog. N-am folosit nimic special sau iesit din comun. Cat despre glitter-ul aplicat, am folosit paleta Nyx Glitter Cream- Surreal, v-am vorbit aici despre ea.

Din pacate sunt un pic stresata de timp si nu pot sa postez eu asa cum obisnuiam sa o fac, cu toate detaliile si tot ce trebuie, dar asta e!

Daca aveti intrebari puteti sa lasati un comment si va raspund!

Inainte de a incheia vreau sa va urez petrcere frumoasa maine seara, iar anul ce vine sa fie unul bun din toate punctele de vedere, sa va indeplineasca toate visele si dorintele si sa ramanem vesnic frumoase si stralucitoare!

Va pup si va imbratisez cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors