6 ianuarie 2012

Castiga o geanta Dasha! CLOSED

Hey girls,



Multe dintre voi cred ca stiti deja ca am o pasiune pentru genti, dar daca nu stiati aflati acum. Mereu pun ochii pe cate o geanta si cu greu pot rezista tentatiei. Asa am facut si zilele trecute cand intr-o astfel de cautare am dat de site-ul Dasha.ro si am "balit" la propriu la ce genti superbe am vazut.

Am gasit niste genti office foarte dragute, insa nu ma pot decide ce culoare imi place mai mult, le-as lua pe toate:))))


Sa nu mai vorbim de cele casual care scot din anonimat orice tinuta. Imi place foarte mult cea galbena, deja m-am gandit la ce poate fi combinata si chiar daca pare o culoare ciudata pentru o geanta, daca stiti sa o accesorizati corect, poate deveni un element foarte iubit din garderoba voastra. Cred ca merge foarte bine cu o pereche de jeans si o camasa simpla, accesorizata cu o pereche de cercei statement si niste cizmulite foarte dragute sau chiar si cu Ugg-uri, de ce nu?! Anyway, sunt foarte multe variante trebuie doar sa va gasiti stilul;)


Mai puteti gasi pe acest site si posete din piele. Daca va plac posetele din piele, cu siguranta o sa gasiti ceva cute.

Dar favorita mea ramane aceasta geanta cluch absolut superba!




Iar acum vine partea frumoasa : puteti castiga una dintre aceste genti sau oricare alta geanta de pe site-ul dasha.ro, participand la concurs.



Reguli de participare:

  1. Sa ma urmariti prin GFC (Google friend connect)
  2. Sa dati like pagini mele de Facebook, click aici
  3. Sa dati like sponsorului Dasha, click aici
  4. sa lasati un comentariu cu ce nume ma urmariti prin GFC si cu ce nume ati dat like pe paginile de Facebook
Optional:
  • share pe Facebook sau Blog(daca aveti)
  • si tot optional sa-mi lasati un link cu ce geanta va doriti (sunt curioasa ce alegeri faceti:D)


Cine nu respecta regulile sau se inscrie de mai multe ori, este descalificat!

Concursul este deschis pentru cei care locuiesc in Romania.

Premiu:

1 voucher in valoare de 100 de ron!




Concursul se incheie pe 16 ianuarie!


GOOD LUCK!!!!!



Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors