20 ianuarie 2012

NOTD: Christmas Nails...a little bit later!:D

Hello girls,




De mult nu v-am mai aratat unghiutele mele, nu-i asa? Au trecut printr-o perioada de regenerare ce-i drept, in care le-am tinut scurte si am folosit tratamentul de la Farmec cu vitamina B5.
Nu vreau sa va povestesc astazi despre beneficiile acestui tratament pentru ca e plin internetul de astfel de review-uri. Daca totusi printre voi exista persoane care nu stiu despre ce vorbesc, dati un "sarci pe Goagal" vorba lui Vanghelie:)))))

Anyway, cum spuneam, astazi vreau sa va arat un model de unghiute de care m-am indragostit iremediabil cand l-am vazut la o blogarita (imi cer scuze dar nu mai stiu la cine), acu ceva timp. E un model ce intentionam sa-l fac de Craciun, insa n-am mai apucat! :(
Astazi mi-am adus aminte de el si am zis ca trebuie sa-l incerc chiar daca ar fi mers excelent in perioada Sarbatorilor, cred totusi cu tarie ca nu o sa se"supere" nimeni daca vi-l arat astazi!

Sper sa va placa si voua la fel de mult. Astept feedback-ul vostru!:)

















Produse folosite:


  • Golden Rose no. 03 - folosit ca baza
  • Nirvana Nail Art n0. 451
  • Kallos Luciu de diamant- folosit ca top coat
  • Culori acrilice- review aici



Uitandu-ma la poze, observ ca ar fi mers mai bine la acest model daca in loc de argintiu foloseam auriu, dar acum mi-am dat seama ca nu detin o astfel de culoare. Asa ca asta e o ocazie foarte buna sa fug sa-mi cumpar:P


Pana data viitoare va pup dulce & take care!

Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Pupici
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors