22 ianuarie 2012

Winner: Geanta Dasha!

Hey girls,


Asteptarea voastra a luat sfarsit! Vreau sa va multumesc pentru rabdare, stiu ca a durat ceva insa au fost multe inscrieri si mi-a luat ceva pana le-am verificat pe toate.
Din pacate am descalificat cateva persoane care s-au inscris de 2 ori si cei cu adrese false sau cei care n-au indeplinit conditiile, etc.
Stiu ca o sa-mi iau multe bobarnace si cu siguranta voi primi reclamatii de la persoanele descalificate dar regulile se respecta si sunt la fel pentru toata lumea!
La fel trebuie sa mentionez ca platforma de comentarii Disqus imi arata ip-ul persoanelor care comenteaza pe blog-ul lor dar si adresele de mail asa ca sa nu credeti ca daca v-ati inscris cu nume diferite, eu nu o sa-mi dau seama!;)
Pe viitor sfatuiesc persoanele in cauza sa inceteze sa se mai foloseasca ce aceste tertipuri si sa "joace" cinstit!

Castigatoarea am ales-o cu ajutorul programului Random, am si filmat intregul proces pentru o transparenta totala.
Au fost 224 de inscrieri, stiu ca filmuletul nu este foarte clar si imi cer scuze pentru asta insa cat de cat se vede!



Felictari Andra Marin!!!




Ai castigat un vocher in valoare de 100 de lei, vocher ce il poti folosi pentru achizitionarea a oricarui produs/e de pe site-ul Dasha.ro



Astept datele tale de contact in termen de 48 de ore!



Si nu in ultimul rand vreau sa va multumesc tuturor celor care v-ati inscris! M-am bucurat sa vad ca v-a placut acest concurs si promit ca vor mai fi si altele.

Si pe final stiu ca foarte multe dintre voi ati intrat in sesiune, vreau sa va urez multa bafta si fara restante!;))

Pupici

Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors