15 februarie 2012

Anniversary Giveaway!! Closed

Girls,


Today is the big day for me and my blog!!! Am facut 2 anisori si sunt tare fericita. Sunt mandra de realizarile din tot acest timp, am crescut frumos si curat si chiar daca sunt baby steps in comparatie cu alte bloguri, eu sunt foarte mandra pentru ca stiu cata munca am depus, stiu ca am ajuns unde am ajuns, datorita voua!
Atunci cand am dat nastere acestui blog nu m-am gandit nici o secunda ca o sa ajung aici si mai ales ca o sa-mi doresc sa cresc la fel de frumos in continuare iar munca mea cu siguranta nu se va opri aici!

Va multumesc voua, celor care pentru ca ma urmariti zilnic( chiar daca nu postez atat de des pe cat mi-as dori), va multumesc ca reveniti de fiecare data cu placere pe blogul meu, va multumesc pentru toate cuvintele bune, pentru sfaturile dar si criticile voastre (fie ele constructive sau nu), stiu ca nu sunt perfecta insa imi doresc sa devin din ce in ce mai buna si sa va surprind mereu.

Blogul a devenit o parte din mine si nu mint cand spun asta, ma vad si in urmatorii ani facand acelasi lucru si n-as concepe cum ar fi fost viata mea fara acest blog. Stiu ca suna foarte siropos insa asta simt, sunteti o parte din viata mea!

Va multumesc!


Si in semn de multumire pentru acesti 2 anisori, impreuna cu MakeupShop ne-am gandit la un concurs micut dar oferit cu mare drag. Le multumesc pe aceasta cale si sponsorului pentru sprijinului acordat.

Premiul consta in:





REGULI:

-Sa ma urmariti prin GFC
-Sa dati like pagini mele de Facebook si a sponsorului MakeupShop
-Sa lasati un comentariu cu numele cu care ma urmariti prin GFC si Facebook
-Tot in acelasi comentariu as vrea sa-mi spuneti ce schimbari credeti ca ar trebuie sa aduc blogului si ce nu va place si n-ati vrea sa mai vedeti pe viitor(am nevoie de critici constructive)



*Toate regulile de mai sus sunt obligatorii. Cine nu le indeplineste pe toate este descalificat fara exceptii!
*Aveti dreptul la o singura inscriere( orice inscriere in plus va aduce descalificarea).
*Acest concurs este deschis doar persoanelor cu domiciliul in Romania.

Concursul se termina pe data de 25 Februarie.



Good look!


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors