22 februarie 2012

Giveaway: Pregateste-te de primavara cu Gett's!

Hello girls,



Pentru ca se aproprie 1-8 Martie, cea mai frumoasa perioada din an, in care suntem apreciate si primim cadouri pentru ca suntem femei, m-am gandit sa va ofer si eu un cadou ca sa va simtiti si mai frumoase decat sunteti!

Asa ca impreuna cu GEET'S ne-am gandit sa va oferim un vocher in valoare de 150 Ron, valabil pentru orice serviciu din salon.

Pentru cei care nu cunosc GETT'S, este un veritabil trend-setter in domeniul serviciilor de infrumusetare din Romania, este de 14 ani liderul pe piata locala de profil si detine un lant de 7 saloane (6 in Bucuresti si unul in Cluj).
Saloanele GETT’S oferta servicii complete day SPA – hair&beauty, pentru orice varsta sau sex, precum: coafura, frizerie, estetica faciala, machiaj, estetica corporala, epilare definitiva, manichiura, manichiura, pedichiura avand o echipa de peste 120 de profesionisti si peste 57.000 de clienti/an.

GETT’S a dezvolta primul program de fidelizare prin acumulare de puncte bonus, numit GETT’S Beauty Miles, cu peste 15.000 de membrii activi dupa 9 ani de la implementare.
Lantul de saloane GETT’S are in portofoliu 2 branduri: GETT’S Hair Studio si GETT’S Color Bar.
GETT'S Hair Studio - Locatiile de 5 stele cu destinatie exclusivista ce exprima rasfat, imbina stilul clasic cu imaginea eleganta, adresate celor ce-si doresc intimitate. Din aceasta categorie fac parte saloanele aflate in incinta JW Marriott Grand Hotel, Hotel Radisson BLU, InCity Residence si cel aflat pe Bulevardul Dacia.
GETT’S Color Bar - Locatii de 4 stele, amplasate in centrele comerciale AFI Cotroceni, Bucuresti Mall (Vitan) sau Iulius Mall Cluj, ce combina stilul high-tech si imaginea moderna, pline de energie, accesibile tuturor din punct de vedere al orarului, preturilor si disponibilitatii.

De asemenea GEET'S au niste promotii foarte tentante, printre care si mega discounturi la produsele Fudge, discounturi de pana la 50% la toate produsele de ingrijire si de styling de la Fudge! Oferta este valabila in limita stocului si doar in luna februarie!

Ce mi s-a parut mie foarte interesant este au reduceri de 50 % pentru studenti in zilele de marti si miercuri. How cool is that? Pacat ca eu nu mai sunt studenta:(

Insa promotia pe care am pus eu ochii este clar cea cu fotoepilarea definitiva. La 6 sedinte achizitionate am 50% reducere. De mult intentionez sa apelez la epilare definitiva si din ce am sondat eu piata, vad ca cei de la GETT'S au o aparatura foarte performanta si impresiile citite pe net despre ei sunt foarte bune iar asta imi intareste convingerea ca este un salon ce isi respecta clientii si unde intr-adevar te simti rasfatata!


Ce trebuie sa faceti?

  • sa ma urmariti pe blog prin GFC
  • sa dati LIKE pagini mele de Facebook dar si a celor de la GETT'S
  • sa lasati un comment in care sa-mi spuneti numele cu care ma urmariti prin GFC, numele cu care ati dat LIKE pe cele 2 pagini de Facebook


Trebuie sa stiti ca:

- acest concurs se adreseaza doar persoanelor care locuiesc in Bucuresti si Cluj sau au posibilitatea sa se deplaseze in unul dintre aceste orase.

-aveti dreptul la o singura inscriere.

-concursul se incheie pe 7 Martie

-castigatoarea va fi aleasa pe 8 Martie prin random.rog


PREMIUL:

-1 voucher in valoare de 150 ron- la orice salon GEET'S din Bucuresti sau Cluj si este valabil pentru orice serviciu.


Sper sa va placa concursul si astept inscrierile voastre!

GOOD LUCK!


P.S: Nu uitati si de concursul aniversar, mai aveti putin timp la dispozitie ca sa va inscrieti.




Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors