17 februarie 2012

Haul : Nail Polish

Hey girls,


In ultima perioada m-am axat mai mult pe shoppingul de oje. Nu stiu de ce dar nimic nu m-a mai atras in materie de make-up, poate doar strictul necesar sau chestii ce s-au terminat si chiar aveam nevoie de ele.
In schimb ojele sau lacurile de unghii cum doriti sa le spuneti, au inceput sa se inmulteasca pe zi ce trece in colectia mea. Daca inainte detineam cateva culori basic ca sa le zic asa, acum "colectionez" cele mai traznite culori pe care n-as fi crezut niciodata ca o sa le port. Dar vedeti voi...omul isi schimba mentalitatea si gusturile odata cu inaintarea in varsta, trebuie doar sa fim un pic mai open mind cum spun americanii.

Ma gandeam ca ar fi nice sa va arat ce oje mi-am cumparat lately, poate va corup si pe voi:)))

Flormar


De la stanga la dreapta:
  • Miracle colors U29- un rosu absolut superb cu un shine usor spre auriu,
  • Supermatte M126-un gri sobolan care duce un pic spre o nuanta de lila ceva mai inchisa
  • Supershine 21- un alb galbui cu reflexe roz (oja care a facut senzatii in blogosfera Ro.)
  • Si din gama veche no. 398- este o nuanta de negru-albastrui cu reflexe navy


OPI TEXAS- Lil Shooters



De la stanga la dreapta:
  • Austin- tatious Turquoise
  • I vant to be a love star
  • Do you think I'm tex-y?
  • RapidDry Top coat

Gabrini



De la stanga la dreapta:
  • no.338 (ca tot ma plangeam eu aici ca nu am un lac auriu:D)
  • no.371- este un lac de fapt cu particule de sclipici albastre (l-am purtat peste oja Flormar 398 si se vede demential)
  • Diamond D65- este un verde sidefat cu reflexe aurii, l-am purtat in perioada Craciunului si pot sa va spun ca a facut ceva senzatii (il puteti vedea mai bine la Mad@)




Golden Rose no.83 - o nuanta intensa de corai pe care o caut de mult timp.



Avon Nailwear Pro- G031 (nu stiu daca asta e nr. real al ojei, in catalog s-ar putea sa-l gasiti sub o alta denumire)- este o combinatie reusita de visiniu-pruna cu reflexe mov.


De la stanga la dreapta:
  • Maybelline Mini Colorama no.52 Dark Plum
  • L'oreal Paris- Resist & Shine Pastel no.103
Primite de curand din partea celor de pe MakeupOnline, review soon;)


Cam astea au fost cele mai noi recenzii.


Acum sa-mi spuneti la care dintre aceste superbe nail polish-uri vreti sa vedeti swatch-uri?


Oja care primeste cele mai multe voturi castiga:))


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Pupici
Bye!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors