21 februarie 2012

NOTD: Golden Rose 83

Hello ladies,


V-am aratat aici ultimele mele achizitii in materie de oje si in urma feedback-ului vostru am vazut sa sunteti interesate sa vedeti un NOTD cu Golden Rose 83, coraiul acela superb de care m-am indragostit pe loc.






Eu ador ojele Golden Rose cel putin cele in format piramidal. Pe langa faptul ca sunt ieftine si le gasesti mai oriunde, sunt incredibil de intense si de pigmentate. Cu un singur strat este suficient ca sa ajungi la nuanta sticlutei practic, pentru ca de multe ori suntem atrase de culoarea oje, asa cum o vedem pe sticluta dar dezamagirea e mare cand ajungem acasa si observam ca e nevoie de 2-3 straturi ca sa ajungi la nuanta dorita.
Ei bine cu aceasta oja chiar nu e cazul de 2-3 straturi.

Si ca sa ma credeti mi-am permis sa fac poze in care o sa observati ca este suficient un singur strat ca sa ajungeti ca culoarea sticlutei. Ca si intensitate mare diferenta intre cele 2 straturi nu exista, din punctul meu de vedere!



Din punct de vedere al rezistentei, nu ma pot plange. Rezista foarte bine chiar si o saptamana. Bine in general eu nu am probleme de genul asta cu saritul ojei de pe unghii desi am activitati destul de intense care implica folosirea mainilor.
E adevarat ca in timp orice oja isi pierde din intensitate sau din luciu mai bine zis insa eu am un mic truc pentru asta :
Dupa 2-3 zile, cand vad eu ca s-a pierdut din intensitate, revin cu un top coat. Astfel manichiura mea "reinvie" si pare ca noua. Poate si din cauza asta imi rezista ceva mai mult pe unghii, nu m-am gandit la asta pana acum!

Puteti sa incercati si voi acest mic truc care merge excelent pentru acele zile in care nu avem timp sa ne refacem manichiura.









Golden Rose 83

Nu-i asa ca-i superba?:D



Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Pupici
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors