28 februarie 2012

Winner: Anniversary Giveaway

Hello,



Am intarziat ceva cu alegerea castigatoarei pentru concursul aniversar insa am fost un pic busy lately. Cel putin in weekend am fost destul de prinsa in niste mici proiecte, am avut de machiat 4 persoane pentru un botez (le salut pe aceasta cale si ii doresc multa sanatate micutului).
Desi nu a fost prima data cand am facut asta, pentru mine fiecare ocazie este unica si reprezinta o provocare. Eu am fost multumita de rezultat, am vazut si incantarea pe chipul clientelor mele atunci cand s-au vazut in oglinda iar asta este cea mai mare satisfactie pentru mine.

Revenind totusi la oile noastre, m-am bucurat sa vad ca v-ati inscris in numar asa mare la concursul aniversar si tin sa va multumesc pentru asta dar si pentru raspunsurile voastre. Parerea voastra conteaza foarte mult pt mine iar feedback-ul primit a fost un wake up call. Mi-am dat seama ca am de facut multe imbunatatiri dar si schimbari, mi-ati cerut subiecte noi si mi-ati dat o gramada de idei foarte interesante, sper doar sa am timp sa le pun in practica!

Am observat ca majoritatea dintre voi v-ati exprimat nemultumirile legate de background, header si alte detalii ce tin de tema. Eu stiu de mult timp ca am un deficit la acest capitol insa de data asta am hotarat sa iau atitudine si sa fac niste schimbari.
Voi fi ajutata cei drept, pentru ca nu ma pricep prea bine in photoshop, html, s.a.m.d. Probabil ca voi inchide blogul pentru cateva zile ca sa pot sa remediez aceste deficiente, nu stiu cand o voi face dar o sa anunt inainte.

In alta ordine de idei, sa revenim la ce e mai important si anume desemnarea castigatoarei.

Au fost 94 de inscrieri valide:



Iar castigatoarea este:


Cristina Pana


Felicitari Cristina, astept sa ma contactezi in termen de 48 de ore pentru a intra in posesia premiului.


Vreau sa va multumesc inca odata tuturor pentru feedback-ul oferit si astept inscrierile voastre si la concursul "Pregateste-te de primavara cu Gett's!"


Sa aveti o saptamana splendida!

Pupici


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors