13 februarie 2012

Winner: Shine your hair for V'day!

Hey girls,




Iarna asta a inceput deja sa devina mult prea deranjanta. Ne plangeam ca nu avem zapada insa acum ne-a dat cat pentru 3 ani! Televizorul deja nu-l mai deschid pentru ca vad numai nenorocirile provocate de aceste cantitati imense de zapada + ger si ma gandesc cu groaza la bietii oameni izolati, cu nametii cat casa, fara hrana si apa.....oribil!

Anyway, azi nu vreau sa vorbim despre zapada, mi-e destul ca ma confrunt zilnic cu ea cand plec la servici.
Haideti sa vorbim despre ceva mult mai placut si sa va dau o veste buna, cel putin pentru una dintre voi si anume anuntarea castigatoarei premiului oferit de Hairzone.ro

So let's begin!

Au fost 149 de inscrieri, m-am bucurat sa vad ca ati fost incantate de premiu (stiam eu ca o sa va placa:D)

Eu va multumesc pentru interesul acordat, imi pare rau ca nu am putut sa ofer mai multe premii insa maine is a big day for my blog, urmeaza o surpriza asa ca stay tuned!:D

Intreg procesul de alegere a castigatoarei a fost filmat, ca de obicei. Imi cer totusi scuze pentru ca e un pic haotic facut, deoarece ma chinuiam sa tin si camera, sa scroll-uiesc pe laptop ca sa vedeti toata lista cu participanti, sa caut paginile...whatever!:D Silly me

Fericita castigatoare este......



Elena Andreea







Felicitari! Sa te bucuri de produse si sa le folosesti cu placere Andreea.
Astept sa ma contactezi in termen de 48 h pentru a intra in posesia premiului.


That was all,va doresc un Valentine's day ceva mai calduros, sa aveti o zi superba, plina de iubire si fericire alaturi de partenerii vostri.

Pupici.


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors