15 ianuarie 2013

Just an ordinary day look!

Hey girls.


Ma aflu intr-una din acele perioade in care nu prea am chef de look-uri sofisticate care sa-mi ia oreee ca sa fiu gata de plecare. Nu stiu de ce dar sunt zile in care as vrea sa nu-mi pun nimic pe fata, nici macar o amarata de crema hidratanta. Dar hei....nu putem sa facem asta! E iarna iar tenul nostru are nevoie de o crema hidratanta (stiti deja ca frigul usuca tenul) si de un fond de ten macar, care sa ne protejeze de praf,mizerie, bacterii, de razele UV, etc.
In fine nu despre beneficiile fondului de ten vreau sa va vorbesc astazi, ci despre un machiaj usor de realizat, simplu dar de efect in acelasi timp. Acest gen de look-uri  te fac sa fii gata in 10 min.
Eu il mai adopt si atunci sunt plecata din oras si deh...nu ma pot cara cu tot arsenalul si ma limitez la cateva produse basic, maxim 10, cat sa incapa intr-un portfard.
Ei bine cam asta am folosit eu astazi, cateva produse care m-au ajutat sa arat bine, fresh si cel mai important am fost gata in 3 timpi si 2 miscari :D



O sa va spun si pasii pe care trebuie sa-i urmati pentru obtinerea unui astfel de machiaj:

Pasul 1: Aplicati primer pe toata pleoapa.
Pasul 2: Pe  pleoapa mobila aplicati un fard peach sau oricare alta culoare doriti voi si blenduiti bine.
Pasul 3: Cu un eyeliner negru trasati conturul ochilor. Fixati-l cu un fard negru iar apoi estompati linia dura pentru un efect mai faded.
Pasul 4: In coltul intern al ochilor si sub sprancene, aplicati highlight.
Pasul 5: Alicati gene false si mascara.

Puteti renunta la genele false si la eyeliner-ul negru de pe linia apei, daca va doriti un look ceva mai soft. Is up to you!

Asta este tot!

Sper sa va placa si sa-l incercati si voi.

Va pup, sa aveti o saptamana minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors