18 ianuarie 2013

Online shopping: Sheinside

Hey ladies.


Stiu ca pe parcursul timpului v-ati exprimat dorinta de a vedea pe blog si articole legate de fashion. Am tot ezitat sa fac asta pentru ca nu sunt o mare amatoare de shopping de haine si nici nu cred ca am un simt estetic foarte dezvoltat la acest capitol.
Nu-mi place sa ies in evidenta de aceea de multe ori nu pun accent pe tinute. Imi place totusi sa am o tinuta curata, ingrijita si cat de cat sa fie in tendinte. Sunt de parere ca nu haina face pe om ci invers. Atitudinea face diferenta!

Nu obisnuiesc sa investesc foarte multi bani in haine de firma, de cele mai multe ori platim brand-ul si nu raportul calitate/pret. De aceea incerc ma orientez catre alte solutii fara sa cheltuiesc sume exorbitante.
Recent am descoperit site-ul Sheinside care au niste haine foarte dragute si accesibile ca pret. Ce ma incanta la acest site, pe langa multitudinea de haine, este ca au Free Shipping Worldwide iar la prima comanda ai 15% reducere. How cool is that?
Si daca tot a inceput sezonul reducerilor gasiti aici multe articole cu discount de pana la 50%.

Mai jos gasiti cateva imagini cu o parte din produsele care mi-au atras atentia. I hope you like it!





 









Ce parere aveti? Ati mai comandat de pe Sheinside?Sunteti multumite de produse? 


Lasati un comentariu mai jos si impartasiti-va parerea.

Va pup. Sa aveti un weekend minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors