28 ianuarie 2013

Take me to the paradise!

Hey girls.


    In timp ce alti viseaza la vacante spectaculoase, pline de adrenalina pe faimoasele partii din Austria sau Elvetia, eu visez la opusul ei. Nu imi place iarna, am "alergie" la frig! Nu e fun deloc cand trebuie sa ma infofolesc mai ceva ca baba Dochia, pentru ca sunt friguroasa si sufar de sindromul "picioarelor reci" iar sanatatea mea devine subreda in aceasta perioada. Ovarele mele au de suferit, senzatiile de disconfort si de urinat des persista si tot ce-mi doresc in acest moment este caldura!!! Dar cum sa-ti fie cald si bine cand afara sunt -15grade C ?!
    Ehhhh tot ce-mi ramane de facut e sa beau o cana maaaaare de ceai fierbinte si sa visez cu ochii deschisi la o vacanta exotica, intr-un loc cald, cu mult soare, nisip si apa si sa ma rog sa vina vara cat mai repede!

Daca ar fi sa ma intrebati pe mine cum ar fi vacanta visurilor mele sau locatia mai bine zis, v-as spune ca in Maldive. Este un taram mirific care te poarta cu gandul spre paradis, unde intalnesti 1192 de insule imprastiate parca in Oceanul Indian, din care doar 250 sunt locuite.
Deja ma vad pe o insula pustie sau semi-pustie unde sa ma pot relaxa cu adevarat, departe de agitatie, de stres sau zgomot. Un loc unde oceanul este muzica pentru urechile mele.


    Probabil ca va intrebati de ce tocmai in Maldive, e totusi o destinatie exclusivista si destul de indepartata, insa mie imi plac locurile exotice! Cred ca mi se trage de la filmul "Laguna albastra" (filmul meu preferat), l-am vazut de foarte multe ori iar ideea de plaja pustie sau semi-pustie, doar eu cu iubitul meu mi se pare foarte sexy :D
Nu vreau sa dezvolt prea mult aceasta idee, va las pe voi sa va imaginati. :)))





    Pentru mai multe poze spectaculoase, detalii dar si preturi va invit sa vedeti oferta vacanta Maldive sau oferta vacanta Mauritius
    De la agentia Voyagers-club am aflat de niste oferte foarte tentante indiferent de locatia dorita (si aici nu ma refer numai la vacantele exotice), gasiti pachete de vacanta la preturi foarte bune si in plus de asta va sunt oferite foarte multe informatii legate de destinatie, obiective turistice, programe de animare, sporturi, etc.

 Ca sa nu ma abat foarte mult de la tema blog-ului, in materie make-up cred ca mi-as lua foarte putine produse intr-o astfel de vacanta. Printre acestea ar fi o crema cu un factor de protectie cat mai mare, o trusa mica de farduri in care sa predomine culorile nude, un fond de ten cu SPF, un balsam de buze tot cu SPF, apa termala, mascara si eyeliner waterproof. Nu cred ca as folosi mai multe produse!









 La capatul opus, in materie de haine cred ca nu m-as abtine si mi-as lua foooarte multe!:))) Rochitele legere si vaporoase sunt primordiale, la fel  si palaria.

 1.  2. 3.


 1.  2.  3.



1.  2.  3.

1.  2.  3.

Source : Sammydress

Sunt curioasa daca exista printre voi cineva care a fost in Maldive. Mi-ar placea sa-mi povestiti experienta voastra!

Sper ca v-a placut acest articol, un pic mai diferit fata de ce v-am obisnuit!
Va doresc o saptamana calduroasa!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors