4 ianuarie 2013

Wishes for 2013

Hey girls,



N-am apucat sa va spun La multi ani!  Va doresc un an bun, plin de reusite, de vise implinite si de liniste.

N-as vrea sa fac o retrospectiva a anului 2012 pentru ca, pentru mine nu a fost unul foarte bun si ma bucur ca a trecut. Sper ca anul 2013 sa fiu unul mai bun, sa imi indeplinesc visele sau macar sa fiu mai aproape de realizarea lor. Nu am vise imposibile, se pot indeplinii relativ usor, insa am nevoie de un pic de noroc. Poate 2013 va fi unul cu noroc, facand abstractie de nr. 13,pentru ca nu cred in superstitii. Will see...

M-am gandit sa va impartasesc o parte din visele/dorintele mele pentru acest an si sunt curioasa care sunt ale voastre.


                                                         1. A new job






Imi doresc un job mai bun, mai bine platit care sa ma ajute sa ma stabilizez din punct de vedere financiar ca sa pot sa-mi indeplinesc visul nr. 2 .


Imi doresc sa locuiesc cu logodnicul meu sau macar sa demaram proiectul pentru casuta noastra.


Mi-as fii dorit si o vacanta in Grecia sau Croatia dar cum anul acesta vom avea 2 nunti in vara, probabil vom spune pas....Asa ca urmeaza punctul cu nr. 3 din wishlist-ul meu.


  1. Romwe
  2. Mango
Am inceput deja sa ma gandesc la ce tinute o sa port, inca nu m-am decis insa mi-ar placea sa le port pe acestea. Ce parere aveti?

Si daca tot suntem la capitolul fashion, un alt articol pe care il caut de mult si nu am gasit mai nimic  pe placul meu si la un pret rezonabil este...

4.Bootcut jeans

Imi doresc o astfel de pereche de jeans, eleganti pe care sa-i pot purta intr-o combinatie de genu. So daca ii vedeti pe undeva (aceasi culoare si model), please let me know!

Si la o astfel de tinuta am nevoie si de o geanta pe masura, nu-i asa?

5.Fashion bag


Acum sa trecem si la produsele de make-up:

6. Makeup Forever Eyebrow Corrector Aqua


Prima data l-am vazut pe blogul Ancai Buzea iar de atunci mi-a ramas gandul la el.

7. Urban Decay Naked Palete

Ca un make-up addicted ce sunt, nu trebuie sa-mi lipseasca aceasta paleta din colectie, nu-i asa?

8.Real Techniques Brush

Am citit multe review-uri bune la aceste pensule si in ultima perioada mi-au captat atentia. Trebuie sa le incerc!


As mai putea adauga cateva lucruri la acest wishlist insa ma limitez la atat. Sper sa reusesc sa le am macar pe acestea. Nu sunt greu de obtinut dar cum spuneam mai sus, cu un gram de noroc se vor indeplinii.

Voi ce planuri/dorinte aveti pentru anul 2013?



Va pup. Sa aveti un sfarsit de saptamana excelent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors