25 februarie 2013

Concurs : Un week-end la Straja!

Hey girls.


    Tineti minte ca v-am spus zilele trecute sa stati pe aproape pentru ca va pregateam o surpriza, ei bine a sosit momentul sa o divulg!

  Dat fiind faptul ca blogul meu a implinit 3 anisori luna aceasta si tin sa va multumesc pentru ca fara voi n-as fi ajuns aici, de asemenea in curand vom sarbatorii sosirea primaverii si ziua noastra, a femeilor,asa ca impreuna cu cei de la Voyagers Club ne-am gandit sa va oferim o minivacanta, mai exact un week-end pentru 2 persoane la Cabana Zeni din statiunea turistica Straja.


    Este o cabana mobilata in stil modern, cu o bucataria complet utilata ce sta la dispozitia clientilor. Cabana este foarte aproape de partiile de ski din Straja, Hunedoara, locul fiind cunoscut pentru numeroasele partii de ski din tara, una din ele fiind cu noctura.
    Daca vreti sa aflati mai multe informatii legate de Cabana Zeni, de statiunea Straja, de partii dar si de atractiile turistice de prin zona, va invit sa cititi experienta lui Choco dar si a lui Andreea. Ele au fost extrem de generoase in detalii dar si in poze si mi-a placut mult ce am vazut si ce am citit si abia astept sa ajung si eu acolo.

    Revenind la concurs, pentru a castiga trebuie sa indepliniti cateva conditii si anume:

1. Sa va abonati prin mail blogului Enciclopedia calatorului independent
Sa nu uitati sa confirmati abonarea!
 2. Sa-mi urmariti blogul prin GFC
3. Like pagini mele de Facebook Deea's Beauty & Make-up

Optional:
Da-ti share la acest articol  pentru o sansa in plus.

Entry-ul vostru trebuie sa arate asa:
1. M-am abonat cu adresa de mail ( aici scrieti voi adresa)
2. Te urmaresc prin GFC cu numele (aici scrieti numele vostru de GFC)
3. Am dat like cu numele (numele de Facebook)
Optional:
Link-ul de share: ...

Ce castigati:
1 pachet de 2 nopti de cazare pentru 2 persoane la Cabana Zeni, Straja (mancarea si transportul nu sunt incluse).
Pachetul este valabil pe tot parcursul anului 2013, trebuie doar sa anuntati cu cateva saptamani inainte pentru a verifica disponibilitatea cazarii in perioada dorita.


Concursul se incheie pe data de 6 Martie, orele 24:00. Castigatorul va fi anuntat pe data de 8 Martie de ziua noastra, a femeilor.


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors