18 februarie 2013

Illuminate our faces...

Hey girls.


N-am mai postat de mult un machiaj si nu pentru ca n-am avut timp sau nu m-am machiat ci pentru ca pur si simplu in ultima perioada m-am axat mai mult pe look-uri cat mai simple si naturale si m-am gandit ca sunt prea insignifiante pentru a fii fotografiate si postate.

Cel de azi face parte din aceasta categorie, in viziunea mea, dat fiind faptul ca eu sunt obisnuita cu machiaje ceva mai havey, insa asta de azi e ceva mai light, sau poate nu?! Va las pe voi sa-mi spuneti!

































Produse folosite :

Essence Eyebrow kit
ELF Primer
Sleek Oh so special Palette
88 Matte Palette
Ada Eyeliner
Maybelline Collosal Volume Mascara

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors