6 februarie 2013

NOTD: Before the darkness there's the light

Hey,


    Astazi nu sunt prea comunicativa si imi cer scuze pentru asta. Se pare ca toate ghinioanele se tin lant de mine in ultima perioada, zici ca s-au aliniat toate planetele impotriva mea! Incredibil!
In ciuda asteptarilor mele, observ ca anul 2013 se anunta a fi un an plin de ghinioane! Well that's just great! :(

In alta ordine de idei, vreau sa va arat manichiura mea:

*poza facuta in lumina naturala

*poza facuta in lumina artificiala

   Durk Plum e una dintre culorile mele favorite pentru acest sezon, impreuna cu nuantele intense de rosu, burgundy dar si cele neutre.
Din pacate insa, aparatul meu foto nu a reusit sa surprinda nuanta reala dar cred ca puteti sa va faceti o idee.





Am folosit : - Maybelline Mini Colorama no.52 Dark Plum
                                             - Essence Nail Art Special Effect Topper no.02 circus confetti



Voi ce culori preferati pentru acest sezon?


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors