2 februarie 2013

Random DIY Projects

Hello ladies.


     E weekend si oricat de mult as vrea sa lenevesc, e una dintre "activitatile" mele preferate lately, ma gandeam sa fac totusi ceva productiv si funny in acelasi timp.
Am gasit niste filmulete foarte interesante pe net care mi-au pus mintea si imaginatia la contributie si vreau sa le pun in aplicarea.
Ma gandeam sa vi le arat si voua, poate o sa va placa si o sa le faceti si voi. Eu ador proiectele de genul asta, multe dintre ele sunt foarte ieftine si nu necesita prea multa indemanare. Oricine poate sa le faca! Sunt atat de simple!

Asa ca let's go girls!



















Va plac proiectele de genul asta?
Astept sa-mi trimiteti poze cu micile voastre creatii!

Va pup! Weekend placut!

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors