12 februarie 2013

When in Rome...

Hello ladies.


     In ultimii ani sarbatoarea dragostei sau Valentine's Day a prins contur la noi si pe toate site-urile/blog-urile gasesti cel putin cate un articol legat de aceasta sarbatoare preluata si adaptata tarii noastre, desi noi avem Dragobetele care nu prea se sarbatoreste desi are aceeasi simbolistica.
     Eu nu sunt fan Valentine's Day insa asta nu ma impiedica sa nu citesc articole dedicate acestei sarbatori. Recent am dat peste unul de genul  pe blogul lui Aliceee Traveler si in afara faptul ca mi-a adus inca un motiv in plus ca trebuie, sa vad Venetia, imediat mi-au revenit  in minte amintirile placute pe care le am in Italia, la Roma.
     Stiu ca v-am mai povestit eu aici despre micuta mea vacanta la Roma, insa momentele frumoase si deosebite pe care le-am petrecut acolo, mi-au invadat mintea si sufletul si nu ma pot abtine.
Arhitectura deosebita, cromatica si sculpturile sunt in concordanta cu istoria acestui oras. Asa cum spune si Alice, Roma este un amalgam de opere de arta.




















     Desi am vazut principalele obiective turistice si m-as reintoarce cu drag in orice moment in acest loc inundat de trecut istoric, Alice a dedicat Romei cateva articole foarte bine structurate si detaliate,cu multe poze, asa ca va invit sa le cititi. In felul acesta eu am descoperit ca  n-am vazut decat o parte din ea si deja stiu ce voi vizita in urmatoarea mea vacanta.


Va invit sa stati pe aproape pentru ca am pregatit o surpriza pentru voi ce sunt convinsa ca o sa va placa.
Pana atunci va doresc o zi frumoasa!

Pupici



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors