11 martie 2013

OOTD: The most beautiful time of the year.

Hey girls,


Astazi vin cu ceva diferit fata de ce obisnuiesc sa postez pe blog si recunosc ca am mari emotii, sper totusi sa primesc un feedback pozitiv din partea voastra, asa...ca de incurajare! :D

Am profitat de weekend-ul superb si am iesit la o plimbare. A fost foarte placut sa vad cum natura reinvie, cum totul incepe sa capete viata si culoare. Ador sa fac plimbari lungi in aceasta perioada.

Legat de outfit nu stiu daca ghetele fac parte din acest "film" insa am optat pentru ele deoarece sunt foarte comode si am considerat ca sunt potrivite pentru plimbarea lunga pe care o planuisem.

Coat/Palton - Sheinside, Blouse/Bluza - Atmosphere, Jeans/Blugi - Boohoo, Bag/Geanta- CCC, Boots/Ghete- random brand, Sunglasses/Ochelari de soare - New Yorker














Ce parere aveti? 
Vreti sa mai vedeti astfel de postari pe blog sau mai bine ma limitez la ce stiam eu mai bine sa fac si anume make-up?



Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
 Sa aveti o saptamana minunata. Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors