21 martie 2013

OOTD: White Blazer

Hey girls.



Pentru ca primul meu outfit a fost un real succes (neasteptat pentru mine), v-ati exprimat opinia de a mai vedea astfel de postari,asa ca am revenit rapid cu un altul. Intentionam sa fac pozele in aer liber unde pozele ar fi fost mai calitative  insa "fotograful" meu a fost ocupat asa ca a trebuit sa ma descurc cum am putut dar va promit ca data viitoare nu mai scapa! :D

Piesa principala la acest outfit este blazer-ul alb, pe care l-am comandat de pe Sheinside si de care sunt tot mai indragostita. Tineti minte ca va spusesem odata ca sunt innebunita dupa sacouri de toate culorile si imi doream/doresc cat mai multe. Pana in prezent detin 4 si am un feeling ca nu o sa ma opresc aici! :))) Mi se par atat de versatile si de usor de combinat!
Un sacou bun si de calitate poate face diferenta!

Blazer/Sacou - Sheinside ,T-short/Tricou - Koton, Jeans/Blugi - Boohoo, Shoes/Pantofi- House of Art, Clutch/Plic- vintage, Accesorii- Gift







Voua cum va place sa purtati sacourile? Care este combinatia voastra preferata?


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors