15 martie 2013

Quick & Easy Smokey Blue Make-up!

Hey girls,



Am facut ieri un sondaj pe Facebook in care va intrebam ce doriti sa vedeti in urmatorul articol pe blog si detasat a castigat un make-up look. Si cum dorintele voastre sunt importante pentru mine, m-am conformat si m-am pus pe treaba.

Initial am vrut sa fac ceva mai complex insa mi-am dat seama ca nu era momentul potrivit, m-am apucat sa-l fac undeva pe la ora 22:00 iar ora tarzie si lipsa de lumina nu ma ajuta pentru ce aveam eu in minte. Asa ca am am optat pentru ceva mai simplu dar nu banal! :D

Sper sa va placa!




De ce imi place mie genul asta de smokey look :
  • nivelul de dificultate si timpul alocat este redus
  • nu aveti nevoie de multe produse
  • exista n combinatii de culori pe care le puteti folosi iar efectul va fi acelasi
  • daca doriti sa iesiti din anonimat si va plac culorile vibrante, puteti folosi oricand un eyeliner colorat
 Care sunt pasii folositi la obtinerea acestui make-up:
  1. Aplicam primer pe toata pleoapa.
  2. Pentru a intensifica culorile aplicam pe pleoapa mobila o baza cremoasa de culoare inchisa (eu am folosit negru)
  3. Prin miscari de tapotare/presare, aplicam fardul (in cazul acesta navy blue) pe pleoapa mobila si urcam un pic peste zona de crease.
  4. Folosim o culoare intermediara (in cazul acesta albatru marin) pentru a estompa liniile dure si si a realiza degradee-ul necesar in cazul unul smokey eyes.
  5. Pasii pe care i-am urmat mai sus ii realizam si jos, sub gene.
  6. Aplicam highlight sub sprancene si in coltul intern al ochilor.
  7. Conturam linia apei  si aplicam eyelinerul colorat pe pleoapa superioara.
  8. La final folosim mascara si optional gene false.      

Asta este tot, sper ca v-a placut si sunt curioasa care este parerea voastra!


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
 Sa aveti un sfarsit de saptamana minunat!
 Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors