27 martie 2013

Review: Abbamart Brushes

Hey girls,


Pentru ca stiu cat de esentiale sunt pensulele in machiaj si cat de mult ajuta si ne simplifica munca atunci cand ne machiem, as vrea sa va prezint astazi pensulele de pe Abbamart.
Stiu ca in Romania inca nu sunt foarte cunoscute si poate numele acestei firme nu va spune mai nimic insa sper ca prin acest review  sa pot contribui un pic la remedierea acestui lucru.



Este o pensula de blending din par natural de capra, destul de densa, cu perii foarte lungi si moi insa nu atat de moi ca si cea de la Ecotools. Obisnuiesc sa o folosesc pentru blending dar si pentru a aplica iluminatorul pe pometi sau pe arcada. 


In principiu isi face treaba foarte bine, pot aplica culoare, pot estompa si pot da forma pliului. Nu o recomand insa pentru daca va doriti precizie si control pentru asta ar fi bine sa folositi o pensula  cu perii mai scurti si cu o forma ceva mai rotunjita.
Pret: 3$ ~10Ron
Nota: 8/10 
O puteti cumpara de aici




Este o pensula din par sintetic incredibil de mica, cred ca este cea mai mica pensula din colectia mea. La inceput m-am speriat cand am vazut-o si nu stiam ce intrebuintare ii pot da, ulterior mi-am dat seama cat de versatila si minunata este aceasta pensula.


Datorita perilor foarte scurti si formei plate, este o pensula excelenta pentru detalii. Ma ajuta mult atunci cand execut un machiaj prin tehnica creionului, sa creez linii si sa le estompez sau sa aplic culoare pe pleoape si pe linia genelor, pentru un „smokey look". Pot sa aplic exact cantiatea dorita pentru a obtine o intensitate maxima.
Pret: 3$ ~10Ron
Nota: 10/10
O puteti cumpara de aici



La fel ca si pensula de blending, este din par de capra cu perii foarte scurti dispusi sub forma de V intors. Dupa cum ii spune si numele, e o pensula pentru zona de crease dar eu as adauga ca este minunata si pentru aplicarea fardului in coltul intern al ochilor.


Datorita perilor scurti, face ca aplicarea culorii in pliul pleoapei sa se faca cu usurinta si cu precizie. Pot doza si controla cantitatea de culoare dupa bunul meu plac si ma ajuta sa creez un look indraznet si bine definit.
Pret: 3$ ~ 10Ron
Nota: 9/10
O puteti cumpara de aici




Asta e o pensula duo pe care mi-am dorit-o si nu-mi pare rau ca am luat-o. Este ideala pentru tinut in portfard atunci cand vrei sa-ti retusezi machiajul ochilor si al buzelor.
Imi place ca ambele capete sunt protejate atunci cand este inchisa, in felul asta evit sa-mi murdaresc geanta sau portfardul.

La un capat aveti o pensula pentru aplicat rujul iar la celalalt capat aveti o pensula plata pentru aplicat fardul. Este din par sintetic, foarte moale  iar manerul este dintr-un metal destul de dur ce se poate confunda usor cu un pix atunci cand e inchis.
Pret: 4,5$ ~ 15Ron
Nota: 10/10
O puteti cumpara de aici



Este o pensula din par sintetic, bine lucrata ce isi face treaba destul de bine. O folosesc pentru conturul fetei, imi ofera precizie si control si ma ajuta sa aplic culoarea exact acolo unde trebuie fiind destul de subtirica ca si grosime.


Pret: 4,90$ ~ 17Ron
Nota: 9/10
O puteti cumpara de aici


In incheiere as vrea sa mai adaug cateva amanunte si o concluzie finala:
  • Toate pensulele au manerul din lemn, sunt bine lucrate si usor de manevrat
  • Sunt calitative, au un design simplu si elegant
  • Dupa spalare si-au pastrat forma initiala si au pierdut foarte putine fire de par
  • Pensulele vin din USA( deci le ridicati de la posta vamala) iar shipping-ul costa 3.95$

  Per total sunt foarte multumita de aceste pensule, merita incercate, mai ales ca au si un pret mic!


Voi ce parere aveti?Le-ati incerca?


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors