31 martie 2013

Shoes are the girls' best friends!

Hey ladies.


Primavara parca da semne ca ar vrea sa patrunda in vietile noastre iar eu personal o astept cu inima deschisa. Drept urmare am inceput usor, usor sa-mi inlocuiesc incaltamintea de iarna cu cea de primavara si cum orice femeie viseaza la cat mai multe perechi de pantofi iar nu sunt exceptia de la regula, m-am gandit sa va arat ce perechi de pantofi mi-au atras atentia in ultima perioada si ce cred eu ca s-ar potrivi cu rochitele mele intens colorate care ma striga sa le scot din dulap!










Acum intrebarea mea este:

 Va plac pantofii colorati sau cei negri clasici?


Sunt curioasa sa aflu preferintele voastre asa ca va astept pererile mai jos in formularul de comentarii.
Sa aveti o Duminica minunata!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors