15 aprilie 2013

Face Chart : Sweetness

Hey girls.



   Ma uitam in urma la vechile postari si la evolutia mea si mi-am dat seama ca am neglijat unele rubrici cum ar fi "Face Chart", le gasiti aici si aici, asa ca am decis ca continui sa reproduc deja celebrele face chart-uri de la MAC si sper sa va placa la fel de mult ca si celelalte 2.




 Reproducerea mea:






Produse folosite:

-Essence Eyebrow kit
-Eyelid Primer ELF
- Bourjois waterproof clubbing eyeliner Black (l-am folosit ca baza dar si pe waterline)
-ES 20 Eyeshadow Palette -KkcenterHk
- Paleta 28 blush Fraulein 38
- Maybelline Colossal Volum Mascara
- Gene false no name

Asta este tot!
 Daca aveti si voi astfel de Face Chart-uri si doriti sa le reproduc, astept sa mi le trimiteti pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Sa aveti o saptamana minunata!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors