22 aprilie 2013

Nails : I put roses on my nails!

Hey girls.



A trecut ceva timp de cand nu v-am mai aratat un NOTD si nu pentru ca n-am avut timp ori ca am uitat, ci pentru ca le-am lasat sa "respire" timp in care am folosit doar tratamentul cu vitamina B5 de la Farmec. Mai ales ca mai bine de jumatate de an le-am avut cu gel si am considerat ca e bine sa le mai las sa se regenereze o perioada.

Despre modelul de azi nu pot sa va spun prea multe, decat ca am decis sa optez pentru un french colorat intr-o nuanta calda si asezonata cu un trandafiras, un pic stramb pe alocuri si nu tocmai reusit ce-i drept! :D  Iar asta pentru ca inca nu reusesc sa stapanesc atat de bine tehnica One stroke dar nu ma las!






Imi pare rau ca nu am putut sa surprind culoarea reala a lacului de la Flormar. Am facut 150 de poze  in speranta ca voi reusi sa o imortalizez si cu greu am putut sa gasesc o poza care sa reflecte cat de cat realitatea.

Flormar Supershine no.04


 E o nuanta calda de corai cu irizatii aurii foarte discrete, care la lumina soarelui confera manichiurii o stralucire foarte frumoasa. Cred ca la vara o sa devina una dintre culorile mele preferate si o sa fac abuz de ea.






Sper sa va placa si astept feedback-ul vostru!
Sa aveti o saptamana minunata!

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors